חיילים משוחררים לימודים

יום השחרור מהצבא הוא יום מיוחד עם הרבה התרגשות. מדובר בסופה של תקופה מיוחדת מאוד, ויציאה לחיים אזרחיים שנותנים בפעם הראשונה את האפשרות לבחור. אם עד אחרי הצבא לאנשים יש בחירה מוגבלת לגבי האפשרויות שלהם בחיים, הרי שהיום הזה מסמל כניסה לעולם של אופציות. רוב האנשים יוצאים לטייל או לוקחים חופשה קצרה כדי לנקות את הראש, אך רובם גם יבחרו בדרך של לימודים אקדמיים שיקנו להם כלים להרוויח בשוק העבודה. הבחירה במקצוע לימוד, שיהווה גם את הבסיס למקצוע בחיים, היא קשה מאוד. אנשים נאלצים לקחת הרבה אלמנטים בחשבון, ובסופו של דבר להחליט ולהיכנס למערכת חינוכית שהיא שונה מכל מה שהכירו. אחת הבחירות הפופולאריות כיום היא בדרך של עולם הביטוח.
ביטוח אלמנטרי

ביטוח הוא משהו שנוגע לכל אחד מאיתנו, שכן כולנו מבוטחים בדרך כזו או אחרת – בין אם ברכב, בדירה, בעבודה ואפילו בביטוח חיים. היכולת למכור את הביטוח הנכון, במחיר הנכון, עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד היא חשובה מאוד, וכאשר רוצים ללמוד ביטוח, צריך לעשות זאת במקום הנכון. עבור חיילים משוחררים לימודים בשנה הראשונה לאחר השחרור יכולים להיות מעט קשים ולחוצים, ולכן, הרבה חיילים דוחים את הלימודים בשנה או שנתיים. בתור חיילים משוחררים לימודים יכולים להיעשות כמובן על חשבון הפיקדון שניתן מהצבא, ובמכללת אורין שפלטר, חשוב כי אין צורך להוסיף כסף, וכי הפיקדון מכסה את כל שכר הלימוד. במכללת אורין שפלטר מצאו מקצועות מבוקשים לנשים וגברים שדרכם תוכלו לקבל תעודת מקצוע. 

מסלולים שונים

לימודים אקדמיים יכולים להיות כלליים מאוד ולא מפוקסים, אם כי כאשר בוחרים בדרך של לימודי ביטוח, מקבלים תחום שהוא מאוד ממוקד, קצר וענייני. במכללת אורין שפלטר מלמדים מיטב המרצים, שעות הלימודים הן נוחות ויש מספר מסלולים שיכולים להסתיים בתואר של סוכן ביטוח אלמנטרי או סוכן ביטוח פנסיוני.

דילוג לתוכן