חיפוש עבודה בביטוח

החיפוש אחרי מקום עבודה יכול להיות מאוד מתסכל עבור המון אנשים. לא תמיד לאנשים יש את הכיוון הנכון, יש עניין של נוחות, תנאים, שכר, מרחק מהבית ועוד המון אלמנטים שמשפיעים על ההחלטה. גם לתחום המבוקש, כמובן, יש השפעה גדולה, שכן יש תחומים בהם יש דרישה גדולה ואחרים שהם מלאים עד אפס מקום. אחד התחומים בהם תמיד יש דרישה לעובדים הוא תחום הביטוח. הסיבות לכך הן רבות ונובעות מהעובדה שאנשים צריכים תמיד לבטח את עצמם, בכל פן של החיים, ולרכוש פוליסות מתאימות. לכן, יש צורך בהרבה עובדים בחברות הגדולות, בהן יש תחלופה גדולה, בגלל שהרבה מאוד סוכנים מחליטים לפעמים לפתוח סוכנויות משל עצמם. אם אתם מחפשים עבודה בתחום הביטוח סימן שאתם מתחברים לתחום, במכללת אורין שפלטר תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות במחלקת ההשמה שלנו. 


חיפוש עבודה בביטוח יכול להגיע בשלבים שונים של בחירת הקריירה. מצד אחד, יש תפקידים שלא מצריכים שום סוג של ניסיון, ואילו יותר תפקידים מנהלתיים, אך כאלו שאפשר ללמוד מהם המון. בתפקידים הללו נחשפים לעבודת הסוכנים, אנשי השיווק ואנשי המנהלה, ואפשר ללמוד את הלך הרוח בצורה מהירה ואפקטיבית. השלב השני של חיפוש העבודה יכול להיערך בזמן הלימודים וגם פה, אפשר לעסוק בתפקידים משלימים, שיעזרו לתגבר את הלימודים ולהוסיף לידע הנרכש במסגרת האקדמית. השלב השלישי הוא אחרי קבלת התעודה, שם כבר יהיה קל לקבל הצעות כדי לעבוד בחברות הגדולות ולהרוויח סכומים גדולים מאוד של כסף.

הסכומים עולים

השכר בתחום הביטוח הוא גבוה מאוד ביחס לשכר המקובל במשק, גם ובמיוחד לצעירים המתחילים את דרכם. כבר בלאחר הלימודים, באמצע שנות ה-20, ניתן לקבל שכר של חמש ספרות ברוטו, לא כולל עמלות ובונוסים. לאחר מכן, כאשר מתמחים ומתקדמים, הסכומים עולים בצורה אסטרונומית ואיתם רמת החיים. הסוד הוא בעבודה קשה, שגם התגמולים הם גדולים ותנאי העבודה הם מעולים.

יועץ משכנתאות פרטי

הביקוש בתחום הביטוח הוא גדול מאוד. לחברות הביטוח הגדולות יש הרבה מאוד זרועות וניתן להתחיל בתפקידים זוטרים על מנת לאגור ניסיון. חיפוש עבודה בביטוח לא צריך להיות מסובך מדי, אם כי צריך לבחון את כל האספקטים של התפקיד ואת התזמון של הכניסה לעבודה. אנשים שנמצאים בשנה הראשונה לתואר וטרם הספיקו ללמוד קורסים מתקדמים, צריכים לעבוד כעוזרים או כמוקדנים, וכך להתברג בחברה מבחינה חברתית ולקבל הערכה מקצועית כללית. אנשים שנמצאים לאחר הלימודים באורין .שפלטר וכאלו שכבר עברו את מבחני הלשכה, יכולים לשאוף גבוה יותר ולעבוד בתור רפרנטים או סוכנים לכל דבר.  בדקו מקצועות עבודה לגברים

האופציה של עבודה עצמאית קורצת לכל אחד מאיתנו, אך גם כאן, חשוב לבדוק את הדברים לעומק. כלומר, כדי לפתוח עסק עצמאי, צריך הרבה תעוזה, אומץ, יכולת אישית וכלכלית וכמובן שגם פרוטקציה לא תזיק. אם יש קרוב משפחה או חבר עם עסק עצמאי, שווה להיעזר בו ואף להצטרף אליו אם זה ניתן. היתרונות והחסרונות של עבודה כעובד עצמאי לבין עבודה בתוך חברה גדולה הם ברורים, וגם זה צריך להיכנס לשקלול החשיבה לפני שמוצאים את העבודה. היתרון הגדול באורין שפלטר, זה השם של המכללה, שפותחת דלתות יותר מאשר מקומות אחרים. מהו תפקיד בנקאי?

שוק דינמי

באורין שפלטר ניתן גם להיעזר בצוות המקצועי ולקבל עצות לגבי מה כדאי לעשות, בהתאם לשלב בו נמצא הסטודנט בחייו המקצועיים. חשוב לזכור שעבודה בביטוח היא מאוד מתגמלת, הן כספית והן מבחינת התוכן, ולכן שווה לעיתים לקחת רגע, לשקול את כל האלמנטים ולקחת החלטה שהיא מושכלת ותהיה הנכונה ביותר. שוק הביטוח הוא מאוד דינמי ואין לדעת איפה הוא יהיה בעוד כמה שנים ובכל מקרה, עדיף לעשות חשיבה מחודשת אחת לתקופה כדי לראות היכן ניתן להתקדם ואיך.

 

דילוג לתוכן