חיתום ביטוח דרושים

בחירת מסלול לימודים היא החלטה משמעותית מאוד, אחת החשובות ביותר בחיים של רובנו. אחד השיקולים העיקריים הוא הסיכוי למצוא עבודה מתגמלת בזכות הלימודים – ומבחינה זו לימודי חיתום הם אופציה מומלצת: לתפקידי חיתום ביטוח דרושים אנשי מקצוע בכל חברות הביטוח הגדולות, ועוד אופציות תעסוקתיות מוצלחות הן יבואניות רכב, חברות ליסינג ומחלקות ביטוח של ארגונים ותאגידים גדולים. האטרקטיביות של משרות החתמים נובעת ממספר גורמים: שכר גבוה למדי גם למי שנמצא בתחילת הקריירה, שעות עבודה נוחות כולל אפשרות למשרת אם כך שאחר הצהריים נותר פנוי, אתגר, עניין, סביבת עבודה מטופחת ומעצימה ותעסוקה בחברה יציבה כך שמדובר על משרות לטווח ארוך.

לימודי חיתום ביטוח במכללת אורין שפלטר הם קרש קפיצה מוצלח במיוחד לתפקידי חתמים – למכללה הסכמים בלעדיים עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ (הראל, איילון, מנורה, כלל, מגדל, הפניקס, שומרה ואחרות), ולפיהם מוזמנים תלמידי הקורס לראיונות עבודה ולעתים כבר במהלך הלימודים. באופן כללי בוגרות ובוגרי אורין שפלטר שנקלטים בחברות ביטוח מצטיינים בעבודתם, כך שלמכללה ולרמת הלימודים בקורס החיתום מוניטין גבוהים, וגם הם כמובן מגדילים את הסיכוי למצוא משרה הולמת תוך זמן קצר מאוד, ולהתחיל להתפרנס היטב בתחום זה.

משך הלימודים הוא 15 חודשים, במתכונת של שיעור שבועי אחד. אין תנאי קבלה ואין צורך בידע מוקדם, ניסיון תעסוקתי או זיקה לעולם הביטוח – צוות המרצים המנוסה של אורין שפלטר אמון על הכשרת חתמים בלי קשר לנקודת המוצא של כל תלמיד ותלמידה, ותוך ליווי אישי של המשתתפים בקורס וסיוע בהתמודדות עם קשיים נקודתיים. הקורס כולל גם מרכיב מעשי משמעותי – תרגולים מגוונים, סימולציות בדרגות קושי שונות ועבודה עם התוכנות שבהן משתמשות חברות הביטוח – על-מנת להבטיח קליטה מהירה וקלה בעבודה עצמה.

דילוג לתוכן