חיתום מה זה

חיתום הוא תהליך בו חברה או גוף פיננסי מעריכים את הסיכון של מתן הלוואה או ביטוח ללקוח. החתם בביטוח בוחן את הנתונים של הלקוח, כגון גיל, היסטוריה רפואית ופרמטרים רבים נוספים, בכדי להעריך את הסבירות שהלקוח יגיש תביעה.
תהליך החיתום כולל מספר שלבים, החתם אוסף נתונים מהלקוח, כגון טופס בקשה, דוחות פיננסיים, ולאחר מכן הוא מנתח את הנתונים כדי להעריך את הסיכון של העסקה. בסיום התהליך החתם קובע האם על חברת הביטוח כדאי לקבל את המבוטח ובאילו תנאים.
חתמי ביטוח הם מצרך מבוקש בכל חברה וסוכנות ביטוח. בהתאם לכך, לימודי חיתום עסקים מאפשרים לכם להכשיר את עצמכם לעבודה באחד המקצועות החשובים ביותר בעולם הביטוח.

חיתום מה זה
ללמוד חיתום במכללת אורין שפלטר

קורס חיתום עסקי מתאים לציבור הרחב, גם אם אתם מגיעים ללא רקע כלשהו, ואין ברשותכם ידע ומיומנויות קודמות בתחום. הקורס יכול להתאים גם לסטודנטים שמחפשים לרכוש מקצוע מבוקש עם אופציות קידום לאורך הזמן. בנוסף לכך, הלימודים עשויים להתאים לעובדים מקצועיים של סוכנויות וחברות ביטוח, אשר מעוניינים לשדרג את מעמדם המקצועי. מעבר לידע תיאורטי נרחב באספקטים שונים של הביטוח העסקי, הלימודים כוללים סדנאות, סימולציות ותרגולים עם דגש על הכשרה פרקטית בתחום.

מטרת הקורס הינה להקנות לתלמידים ידע פרקטי ותיאורטי ברמה הגבוהה ביותר. לפיכך, הלימודים מועברים על ידי טובי המרצים בתחום, לרבות אנשי מקצוע שמגיעים ישירות מן השטח.

נרשמים ללימודים בחיתום עסקי

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים לגבי קורס חיתום עסקי? רוצים להירשם ללימודים במכללה שלנו? פנו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת.

דילוג לתוכן