חיתום עסקים ללא ניסיון

חתם עסקי הוא איש מקצוע מטעם חברות הביטוח, שתפקידו לבחון את ההצעות המתקבלות על ידי סוכני הביטוח. החתמים בוחנים את ההצעה של הסוכנים, מאשרים או שוללים אותה או דורשים תיקונים הכרחיים לשם קבלת המבוטח עבור הפוליסה המתאימה.

חתמי ביטוח עסקי הם חוליה מרכזית בכל חברות הביטוח והסוכנויות השונות. החתמים אחראים לכך שהכיסוי הביטוחי אכן הולם בצורה הטובה ביותר את הצרכים של הסוכנות או חברת הביטוח. חיתום עסקי מאפשר לכם לעבוד בתחום גם ללא ניסיון קודם בעבודה זאת באמצעות קורס מקצועי שמכין אתכם בצורה מלאה למתן שירות בתחום.

איפה לומדים חיתום עסקי?

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס חיתום עסקי המכשיר אתכם לעבודה בתחום. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים והוא מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש מקצוע מבוקש בתחום הביטוח. הקורס מתאים גם עבור עובדים מקצועיים של חברות וסוכנויות הביטוח המעוניינים להשתדרג ולקדם את מעמדם המקצועי. הקורס נמשך כשישה חודשים והוא כולל 150 שעות לימוד אקדמיות המורכבים משני שיעורי מבוא ועשרים ושמונה מפגשים בני חמש שעות אקדמיות למפגש. בנוסף לידע נרחב בתיאוריה ובהיבטים שונים ומגוונים של הביטוח העסקי, לימודים ביטוח משלבים סדנאות, תרגולים וסימולציות בהם לוקחים המשתתפים חלק פעיל. הלימודים שמים דגש מיוחד על הקשר שבין תיאוריה לעבודה מעשית.

חיתום עסקים ללא ניסיון
הרשמה ללימודים בחיתום עסקי

מעוניינים להירשם לקורס חיתום עסקי במכללת אורין שפלטר? רוצים לקבל מידע מדויק על מסלול לימודי משווק פנסיוני ועל כל הנושאים הנכללים במסגרת הקורס? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. היועצים שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע הנדרש עבורכם ולענות על כל שאלה שיש לכם בנידון.

דילוג לתוכן