חתם ביטוח אונליין

חתם ביטוח הוא אחד החוליות החשובות ביותר בכל חברת ביטוח. החתמים הם אנשי מקצוע מטעם חברות הביטוח והסוכנויות השונות,

האחראים על קבלת מבוטחים חדשים. תפקידו של חתם הביטוח הוא להעריך את הסיכון הטמון במתן ביטוח למבוטח מסוים, בהתבסס על גורמים שונים כגון, גיל המבוטח, מצבו הבריאותי, הפרופיל המקצועי, היסטוריית הביטוחים ופרמטרים רבים נוספים. חתמי ביטוח בודקים לעומק את הפוליסות שנחתמו על יד סוכני הביטוח וקובעים האם כדאי לחברת הביטוח לקבל את המבוטח לשורותיה. מדובר בתפקיד חשוב ביותר עם אחריות רבה. חתמי ביטוח נדרשים להשכלה מקיפה בתחום לפני הקבלה לעבודה או לניסיון מקצועי בהתאם.

מעוניינים ללמוד קורס חיתום ביטוח אלמנטרי אונליין ולעבוד בתחום? אתם מוזמנים להצטרף אלינו ללימודים במכללה.

חתם ביטוח אונליין
לימודי חתם ביטוח במכללת אורין שפלטר

חתמי ביטוח מתמחים בהתאם לסוגי הביטוחים הקיימים בשוק, כגון ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח רכב, ביטוח דירה, ועוד. החתמים יכולים להתמחות בביטוח אלמנטרי או פנסיוני או ביטוח בריאות או כל תחום ביטוחי אחר, בהתאם להעדפות המקצועיות שלהם.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים שונים עבור חתמי ביטוח, המאפשרים לכם להתמקצע בתחום. אנחנו מלמדים שני קורסים במסגרת הביטוח האלמנטרי, חיתום עסקי וחיתום פרט, ויש לנו קורס מיוחד בחיתום רפואי. חלק מההכשרות שלנו מועברים בצורה מקוונת לטובת סטודנטים שאינם יכולים להצטרף ללימודים פרונטליים במכללה.

הלימודים במכללת אורין שפלטר מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

מעוניינים להצטרף ללימודי חיתום במכללה?

מעוניינים להצטרף ללימודי חיתום במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל היועצים שלנו שישמחו לענות לכם על כל שאלה ולעזור לכם עם תהליך ההרשמה.

דילוג לתוכן