חתם ביטוח רפואי

חתמי ביטוח רפואי אחראים על קבלת מבוטחים חדשים לחברת הביטוח בהתאם להערכת הסיכון של קבלת המבוטח.

החתם הרפואי מחליט אם לקבל את המבוטח לביטוח המוצע עבורו על ידי סוכן הביטוח, ובאילו תנאים. תנאי הביטוח עשויים לכלול גביית פרמיה גבוהה יותר, הגבלות על הכיסוי הביטוחי, או החרגות מסוימות מהכיסוי. חתם ביטוח רפואי הוא תפקיד מרכזי בחברות ביטוח, שכן הוא אחראי על ניהול סיכונים ועל שמירה על יציבותה הפיננסית של החברה.

קורס חיתום רפואי

במסגרת לימודי חיתום במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורס חיתום רפואי המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. קורס חתם ביטוח בריאות שלנו מקנה לכם ידע נרחב בנוגע לתחום הביטוח ועולם הרפואה. הלימודים במכללה מכילים שיעורים ספציפיים המתמקדים בנושאים רפואיים, ושיעורים נוספים המתמקדים בתחום הביטוח. במהלך ההכשרה בחיתום רפואי אנחנו שמים דגש משמעותי על הצד הפרקטי של המקצוע. בהתאם לכך, אנחנו מקנים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה עם לקוחות.

חתם ביטוח רפואי
תנאי קבלה לקורס חיתום רפואי

קורס חיתום רפואי במכללת אורין שפלטר, מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הלימודים מתקיימים במשך חמישה חודשים בלבד, ובסיומם תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה. בנוסף לקורס שלנו בחיתום רפואי אנחנו מלמדים עוד שני קורסים בתחום החיתום, חיתום פרט וחיתום עסקי. שני הקורסים קשורים לתחום הביטוח האלמנטרי. לימודי חיתום רפואי או חיתום אלמנטרי מאפשרים לכם לרכוש מקצוע מכניס בזמן קצר יחסית, ולעבוד מייד עם סיום הלימודים בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

הרשמה ללימודי חיתום רפואי

מעוניינים לקבל את תוכנית הלימודים המלאה שלנו בחיתום רפואי? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעזור לכם עם תהליך הרישום ולענות על כל שאלה שיש לכם בנידון.

דילוג לתוכן