חתם ביטוח שכר

חתמי ביטוח אחראים על כל הבקשות של הלקוחות. החתמים בודקים כל בקשה להפעלת ביטוח ואת כל המסמכים הספציפיים הדרושים, הם בוחנים את הסיכונים האפשריים, ומחליטים לאשר או לדחות את הפוליסה או לבצע בה עדכונים כנדרש. בהתאם לכך, חתמי ביטוח הם חוליה מרכזית בכל מקום עבודה ובלעדיהם בית העסק לא יכול לתפקד.

השכר של החתמים נקבע בהתאם למקום העבודה, השכר הממוצע לתפקיד הוא 9500 ש"ח, אבל השכר ההתחלתי נמוך יותר ובהמשך הקריירה המקצועית, ניתן להגדיל את השכר בצורה משמעותית. בנוסף לכך, תמיד תוכלו להתקדם בתפקיד וללמוד קורסים נוספים, ואף לעשות הכשרה כסוכן ביטוח.

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס חיתום ביטוח רפואי מיוחד עבורכם בחיתום עסקי, המתאים במיוחד עבור אנשים שמעוניינים לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית וללא תנאים מקדימים מיוחדים. הקורס מתקיים במשך שישה חודשים והוא כולל 150 שעות אקדמיות. אצלנו תרכשו את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבוד בתחום, ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים. המטרה שלנו היא להכין את הסטודנטים שלנו בצורה הטובה ביותר, להשתלבות מהירה בחברות ובסוכנויות המובילות בארץ.

חתם ביטוח שכר
לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בישראל בתחום הפיננסי והפנסיוני. יש לנו תוכניות לימודי חתם ביטוח חיים בכל התחומים המובילים ביותר בעולם הביטוח. כולל מסלול עבור סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים. בנוסף לכך, יש לנו מסלולים מקצועיים עבור אלו מכם שמעוניינים בהכשרה מהירה לעבודה. אחד מהם הוא רפרנט בתחום הביטוח, המכשיר אתכם לעבודה בסוכנויות ובחברות השונות ברחבי הארץ. הרפרנטים אחראים על כל העבודה המשרדית ועל קשרי הלקוחות והם מספקים שירות מקצועי עבור הסוכנים.

חתם ביטוח הוא איש מקצוע האחראי על תהליך החיתום בחברות ובסוכנויות הביטוח השונות. החתמים הם אלו שמקבלים את ההחלטה הסופית האם לקבל את המבוטח לחברה ובאילו תנאים לקבל אותו. התפקיד של חתמי ביטוח הוא חיוני לתפקוד התקין של כל חברת ביטוח. הם אלו שבוחנים את הצעות הביטוח המתקבלות אל החברה על ידי סוכני הביטוח השונים. בהתאם לכך, התפקיד המרכזי של החתמים הוא לבדוק לעומק את ההצעות ולראות האם הם עומדים בכל הקריטריונים שנקבעו על ידי החברה.

השכר של חתמי ביטוח מתחילים נקבע בהתאם לרמת האחריות הנדרש מהם על ידי חברת הביטוח ולאופי התפקיד. מדובר בשכר התחלתי גבוה, ברוב המקרים, מהשכר הממוצע במשק עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים. על מנת לעבוד בתחום יש לעבור קורס חיתום בבתי ספר המתמחים בכך או במקרה הצורך לסיים בהצלחה את ההכשרה המתאימה בחברת הביטוח עצמה.

חתם ביטוח שכר
קורס חיתום עסקי במכללת אורין שפלטר

קורס חיתום עסקים במכללת אורין שפלטר מתאים עבור סטודנטים ללא רקע מוקדם, אשר אין בידם ידע ומיומנויות קודמות בתחום. הקורס מתאים גם עבור עובדים מקצועיים של חברות וסוכנויות הביטוח השונות, המעוניינים להתקדם ולשדרג את מעמדם המקצועי. במהלך הקורס תרכשו ידע תיאורטי נרחב וידע פרקטי שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בתחום.

במהלך הקורס אנחנו שמים דגש מיוחד על סדנאות, סימולציות ותרגולים פרקטיים בכיתה. קורס חיתום עסקי לוקח חצי שנה בלבד והוא מועבר על ידי טובי המרצים בתחום כולם אנשי מקצוע מעולים המגיעים מן השטח.

מעוניינים להירשם ללימודי חיתום במכללה?

מעוניינים לקבל מידע נוסף על הקורס שלנו בחיתום עסקי? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן