חתם עסקים ביטוח שכר

חתם עסקים בודק את ההצעות של סוכני הביטוח והוא מחליט האם כדאי לחברת הביטוח או לסוכנות לאשר את ההצעה. חתמי עסקים עובדים במסגרת חברות הביטוח השונות והסוכנויות, והם חוליה חשובה מאוד בתפקוד התקין של כל בית עסק. החתמים הם אנשי מקצוע בעלי ידע רב בעולם הביטוח שעברו הכשרה מתאימה והשכר שלהם מתגמל בהתאם.

לימודי חיתום עסקים מכשירים אתכם לעבודה בתחום הביטוח, ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים להתמודדות עם לקוחות. במהלך הקורס תלמדו על כל פוליסות הביטוח הנדרשות ועל התחום המשפטי הקשור לעולם הביטוח. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע תיאורטי נרחב, המקיף את כל הנושאים הרלוונטיים בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע שבאים מן השטח עם נסיון רב בחיתום עסקי.

חתם עסקים ביטוח שכר
להפוך לחתם עסקים במכללת אורין שפלטר

קורס חיתום ביטוח אלמנטרי מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. משך הקורס הוא כשישה חודשים, מאה וחמישים שעות אקדמיות כולל שני שיעורי מבוא ועשרים ושמונה מפגשים בני חמש שעות אקדמיות למפגש. הקורס מתאים לציבור הרחב, סטודנטים המגיעים ללא רקע ואין ברשותם ידע ומיומנויות קודמים בנושא, אך מעוניינים ברכישת מקצוע לחיים. כמו כן, הלימודים מתאימים עבור עובדים מקצועיים של חברות וסוכנויות ביטוח, אשר רוצים להתקדם ולשדרג את מעמדם המקצועי.

במהלך הקורס יתקיימו סדנאות, תרגולים וסימולציות בהם יקחו המשתתפים חלק פעיל ומרכזי. הלימודים שמים דגש מיוחד על עבודה מעשית והכנה פרקטית לשוק התעסוקה. לאחר סיום הלימודים בקורס חיתום עסקים, תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

הרשמה ללימודי חיתום עסקי

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס חיתום עסקים או על הכשרות מעשיות וקורסים נוספים? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן