טבלת שכר יועץ משכנתאות

תפקידם של יועצי המשכנתאות הוא לעזור ללקוחות בכל השלבים של לקיחת משכנתא מהבנקים. היועצים מנסחים ביחד עם הלקוח את הבקשה, ובונים עבורו תמהיל משכנתא מתאים. הם יושבים עם הלקוחות ובודקים מהי יכולת ההחזר החודשית שלהם, ומהן התוכניות שלהן לעתיד לבוא. תפקידם של היועצים ללוות את הלקוח אבל הם לא מחליטים עבורו. לפעמים לקוחות רוצים לקחת על עצמם התחייבויות לא ריאליות, כאן היועצים נכנסים לתמונה ומציגים ללקוח את כל הסיכונים על העסקה.

שכרם של יועצי משכנתאות משתנה בהתאם למקום העבודה. העבודה כשכירים מתבצעת במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. טבלת השכר של היועצים מתחילה עם 7000 ש"ח עד 9000 ש"ח לחודש, בהתאם למקום שמעסיק אותם. ניתן כמובן גם לעבוד כיועצים פרטיים ולפתוח עסק עצמאי. הלימודים עבור יועצי משכנתאות מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במהלך ההכשרה תקבלו כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות, ובסיום לימודי ייעוץ משכנתאות תוכלו להשתלב במהרה במעגל התעסוקה.

טבלת שכר יועץ משכנתאות
לימודים והכשרה עבור יועצי משכנתאות

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, קורס מקצועי עבור יועצי משכנתאות. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא, ונבצע חישובים בפועל באמצעות מחשבון משכנתא וזכאות. כמו כן, נתלווה ליועץ בכיר במהלך העבודה שלו בפועל עם לקוחות, באחד הבנקים המובילים בארץ. בסיום הלימודים וההכשרה שלנו ולאחר המבחן הסופי, תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה. ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לעבוד באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. לאחר רכישת ניסיון מתאים בתחום תוכלו להתקדם במעלות השכר ואף לפתוח עסק עצמאי.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס ייעוץ משכנתאות אינטרנטי? רוצים להצטרף אלינו ללימודים כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן