טופס בקשה לקבלת רישיון יועץ פנסיוני

קבלת רישיון פנסיוני תלויה במבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לשם קבלת הרישיון, הסטודנטים נדרשים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. המבחנים במקצועות היסוד כוללים את התחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. שני המבחנים המקצועיים הם מקצועית א' וגמר פנסיוני. בנוסף לכך, תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה. לאחר הסיום של כל החובות תוכלו להגיש טופס בקשה מקוון לרישיון יועץ פנסיוני באתר של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. הרישיון נכנס לתוקף לאחר תשלום אגרת הרישיון.

טופס בקשה לקבלת רישיון יועץ פנסיוני

אחד הדברים הכי משמעותיים הוא להכין את עצמכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בהתאם לכך, המכללות השונות ברחבי הארץ, מציעות תוכנית לימודים מסודרת להכשרה בתחום. במכללת אורין שפלטר יש לנו קורסים מעולים המכינים אתכם לכל הבחינות הנדרשות ומעניקים לכם כלים מעשיים לעבודה בתחום. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה מיד עם סיום לימודי הייעוץ הפנסיוני. יש לנו מחלקת השמה עם משרות נחשקות מכל חברות הביטוח המובילות בשוק. כמו כן, אנחנו עובדים עם בתי השקעות ועם בנקים מובילים המספקים עבורכם הצעות עבודה מעולות. 

ייעוץ פנסיוני, לימודים והכשרה מעשית

מכללת אורין שפלטר מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר בבחינות הנדרשות להסמכה. בכל אחד מהקורסים שלנו אנחנו עובדים עם המרצים המובילים והמקצועיים ביותר. המרצים שלנו הם אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני שעברו הכשרה להוראה אצלנו במכללה. במסגרת קורס יסודות הביטוח, תעבדו עם אתר התרגול שלנו המכיל פתרונות מצולמים לאלפי שאלות וסיכומי שיעורים ערוכים בהתאם לנושאים הנלמדים. השילוב המדויק בין הצד הטכני להון האנושי הוא מסימני ההיכר המשמעותיים של המכללה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על תוכנית הלימודים ועל ההכשרה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן