יועץ ביטוחי בריאות

בעידן שבו תוחלת החיים לא מפסיקה לעלות, ומצד שני בגיל מבוגר הבריאות כבר לא תמיד מלאה, ישנה חשיבות הולכת וגוברת לביטוחי בריאות. במצב שכזה, כשחברות ביטוח רבות מציעות מגוון רחב של ביטוחי בריאות, גדל גם הביקוש לשירותיו של יועץ ביטוח בריאות – איש מקצוע אובייקטיבי שעוזר ללקוחותיו לבחור את הביטוח המתאים ביותר עבורם ספציפית. באופן דומה ישנו ביקוש רב ליועצים פנסיוניים באופן כללי, כלומר אנשי מקצוע שעוזרים לאדם לבחור לא רק ביטוח בריאות אלא גם ביטוחים נוספים ובהם ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח סיעודי וביטוח חיים, וכן מוצרי חיסכון לטווח הארוך כגון ביטוח מנהלים, קרן השתלמות או קופת גמל. במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול לימודים לימודי ביטוח שמכשיר יועצים פנסיוניים ומאפשר להתחיל להתפרנס בתחום זה תוך 18-24 חודשים. בהקשר זה כדאי לדעת שרמת השכר בתפקיד זה הינה 8,000 ש"ח לחודש למתחילים ו-18,000 ש"ח בחודש כשצוברים מספר שנות ניסיון.

מסלול ייעוץ פנסיוני, שבסופו ניתן כאמור לעבוד הן בתפקיד של יועץ ביטוחי בריאות (שכיר או עצמאי) והן כיועץ פנסיוני (בבנק או כעצמאי), פתוח לקהל הרחב – אין דרישות קבלה ואין צורך בידע קודם. למרצים של אורין שפלטר במסלול זה ניסיון רב בהוראה ובהכנת תלמידים למבחנים השונים שלאורך המסלול, ובהתאם אחוזי ההצלחה גבוהים במיוחד. עוד תורמים לכך חומרי הלימוד הרבים שניתנים לכל תלמיד, הן במסגרת הספרים והן באתר אינטרנט ייעודי שכולל בין השאר שלל תרגילים. פתרון תרגילים אלה מהווה הכנה אופטימלית למבחנים ובעיקר מאפשר זיהוי מוקדם של כל נושא שיש איתו קושי נקודתי.

הקורסים במסלול הייעוץ הפנסיוני הם בכלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. אופציות תעסוקתיות נוספות שפתוחות בפני בוגרי ובוגרות המסלול הן שיווק פנסיוני או עבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים שכירים או עצמאיים.

דילוג לתוכן