יועץ ביטוח בלתי תלוי

יועץ ביטוח בלתי תלוי מספק שירות אובייקטיבי ללקוחות. היועצים אינם מחויבים לחברות וסוכנויות הביטוח השונות, המחויבות שלהם היא ללקוח בלבד. היועצים מעניקים שירות ללקוחות פרטיים או לבתי עסק. בהתאם לכך, יועצי ביטוח מקצועיים עוזרים ללקוחות לחסוך בתשלומים על ביטוחים לא משתלמים ולמצוא את המסלולים המתאימים ביותר עבורם. 

היועצים הבלתי תלויים מקבלים שכר ישירות מהלקוח. זאת בניגוד לעצמאים שעובדים במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות. היועצים אינם משווקים פוליסות ביטוח או עוסקים במכירה. התפקיד שלהם הוא לעבוד ביחד עם הלקוח, בשביל לבנות עבורו כיסוי ביטוחי מושלם עבור הצרכים שלו. היועצים מציגים ללקוחות את כל האופציות העומדות בפניהן וממליצים כמובן על דרך פעולה מתאימה. אבל בסופו של יום הלקוח בוחר בעצמו את הביטוחים ואת הכיסויים הנדרשים.

יועץ ביטוח בלתי תלוי

 יועצי ביטוח אינם מקבלים שום טובת הנאה מחברות הביטוח והסוכנויות. היועצים הם אנשי מקצוע שלמדו את התחום לעומק ועברו הסמכה מקיפה. בשביל לקבל רישיון עבודה בתחום, עליהם לעבור שישה יסודות ביטוח מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, עליהם לעבור סטאז' של חצי שנה. ההכנה למבחנים מתבצעת כיום במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. מסלולי ההכשרה בתחום אורכים בין שנה וחצי לשנתיים. 

מסלולי הכשרה בתחום הביטוח 

מסלולי ההכשרה המרכזיים בתחום הביטוח הם המסלול הפנסיוני ולימודי ביטוח אלמנטרי. ההכשרה מכינה אתכם לעבודה כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח. המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח ללקוחות והסוכנים עובדים במסגרת הסוכנויות וחברות הביטוח. 

תוכנית ההכשרה שלנו כוללת הכנה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. כולל עזרה במציאת הסטאז' המתאים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ומרצים של המכללה. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל פוליסות הביטוח הנדרשות, ועל כל הרגולציות והחוקים בתחום. כמו כן אנחנו מכשירים אתכם לעבודה עם לקוחות ולמתן שירות מקצועי ואישי ברמה הכי גבוהה שניתן.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן