יועץ ביטוח בריאות בלתי תלוי

יועץ ביטוח בריאות בלתי תלוי, עובד עבור הקליינטים ולא עבור חברות הביטוח. היועץ פועל בשקיפות מלאה, ועוזר ללקוח לתכנן בצורה מדויקת את הביטוחים הנדרשים עבורו. ייעוץ מקצועי, יכול לחסוך ללקוח אלפי שקלים בשנה. בהתאם לכך, רבים פונים כיום ליועצי בריאות, בשביל לתכנן את הביטוחים הפרטיים שלהם. אותו יועץ ביטוח בריאות יוכל לסייע לכם בתהליך רכישת הפוליסה על ידי ביצוע בדיקה מקיפה בכלל חברות הביטוח לקבלת ההצעה האטרקטיבית ביותר.

בישראל כל אזרח מבוטח במסגרת קופות החולים, ולרבים יש גם ביטוחים משלימים. בשנים האחרונות, אנשים מבינים שיש מקרים שבהם ביטוח פרטי, יכול להציל חיים. לכן חלה עלייה בביקוש לביטוחי בריאות פרטיים. אבל הידע והמקצועיות הנדרשים עבור הבחירה, הם מורכבים מדי. לכן רבים פונים לאנשי מקצוע שלמדו את התחום בצורה יסודית. בהתאם לכך מכללות רבות מציעות תוכנית לימודים המכשירה יועצים מומחים לעבודה עם לקוחות. לימודי ייעוץ בריאות מתקיימים במסגרת הייעוץ הפנסיוני. לשם קבלת התעודה עליכם לעבור מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך עליכם לעשות סטאז' של חצי שנה.

ייעוץ מקצועי ובלתי תלוי לפורשים ממעגל העבודה

רבים מהפורשים ממעגל העבודה, חייבים לעשות סדר מחדש בכל הביטוחים הפרטיים שלהם. קודם כל, עליהם לבדוק האם הם עדיין יכולים להחזיק בביטוחים האלו. דבר שני, ישנם ביטוחים הנדרשים לעת זקנה בעת היציאה לפנסיה. תכנון ארוך לשנים ארוכות, יכול להבטיח ללקוח שבכל מקרה שלא יהיה הוא מכוסה כהלכה. תהליך זה נקרא תכנון פרישה – במהלכו הנכם מבצעים סדר בפוליסות השונות ונערכים לקראת הפרישה ממעגל העבודה. על היועץ לעבור ביחד עם הלקוח על כל התוכניות והמסלולים, ולראות אילו מהם הכרחיים עבורו. לאחר מכן יש לחשוב ביחד אילו ביטוחים שאינם ברשותו, יכולים להיות רלוונטיים עבורו. היועץ משווה מחירים ומתכנן בצורה מדויקת את חלוקת התשלומים החודשית. היועצים עוזרים ללקוח ולבני משפחתו, לתכנן בצורה נכונה את כלכלת המשפחה. בהתאם לכך הם מספקים להם רשת ביטחון לשנים ארוכות וטובות.

דילוג לתוכן