יועץ ביטוח בריאות

ביטוח רפואי הוא למעשה ביטוח בריאות: פוליסה מודולרית שעשויה לכלול מספר מרכיבים ובהם כיסוי לביצוע ניתוחים פרטיים בארץ, כיסוי לתשלום עבור תרופות שאינן בסל התרופות, כיסוי לטיפולים מיוחדים אחרים שיבוצעו על-ידי מומחים בחו"ל, כיסוי עבור השתלות איברים, פיצוי למקרה שמאובחנת אצל המבוטח מחלה קשה (מתוך רשימת מחלות) ועוד.

על-מנת להגיע לפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ובמחיר המשתלם ביותר, מומלץ לפנות לסוכן ביטוח שמוסמך למכור ביטוחי בריאות – סוכן ביטוח פנסיוני. סוכני ביטוח בעלי רישיון פנסיוני מורשים להתאים ללקוחותיהם גם ביטוחים סיעודיים, ביטוחי חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה וכן מוצרי חיסכון לטווח הארוך (כגון ביטוח מנהלים או קרן השתלמות). סוכני ביטוח פנסיוניים יכולים לבחור בין עבודה כשכירים (בשכר חודשי קבוע ונאה) לבין הקמת עסק עצמאי (שמאפשרת הגעה להכנסות גבוהות במיוחד).

על-מנת לעבוד כסוכן ביטוח פנסיוני נדרש רישיון מתאים, מטעם משרד האוצר. הרישיון ניתן למי שעובר בהצלחה מבחנים בכלכלה, בסטטיסטיקה ומימון, בחשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך והמבחן השישי והאחרון נקרא גמר פנסיוני. על-מנת להגיע מוכנים למבחנים מומלץ ללמוד לקראתם באופן מקצועי, במסלול הפנסיוני של מכללת אורין שפלטר – הלימודים כוללים 6 קורסים (אחד לכל מבחן), מועברים על-ידי מרצים שמתמחים בהוראת המקצועות הנ"ל ולמשתתפים ניתנת גישה גם להרצאות מצולמות כדי שיוכלו לחזור על החומר בזמנם החופשי (או לבחור מראש במתכונת של לימודים מקוונים מהבית בעלות מופחתת). תרומה חשובה נוספת לאחוזי ההצלחה הגבוהים של תלמידי אורין שפלטר בכל המבחנים היא של התרגול הרב בכל קורס, כולל באתר האינטרנט הייעודי שכולל שאלות מתוך מבחנים של שנים קודמות ופתרונות מפורטים.

ניתן להשלים את המסלול כולו תוך 18-24 חודשים (כולל סטאז' של חצי שנה שאותו מתחילים כבר לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות). עם השלמת כל החובות, תוכלו להיעזר בחברת ההשמה של אורין שפלטר כדי להגיע למשרה המתאימה לכם ביותר, או בסוכנות הביטוח של המכללה כדי ליהנות מהכנסה קבועה עד שתבנו לעצמכם תיק לקוחות גדול מספיק כדי לקיים עסק עצמאי.

דילוג לתוכן