יועץ ביטוח בריאות

ביטוח בריאות הוא אחד הכיסויים החשובים ביותר עבור כל אדם, וגם אחת ההחלטות המסובכות ביותר. ראשית, ישנם 3 סוגי ביטוחים: הביטוח הממלכתי (בהתאם לחוק מ-1994 שמחייב את המדינה להעניק שירותים בסיסיים שנכללים ב"סל הבריאות" לכל אזרח), תוכניות השב"ן של קופות החולים ופוליסות פרטיות של חברות הביטוח.

 

בנוסף, על-מנת להבטיח קבלת טיפול בריאותי אופטימלי בכל מצב נדרשים מספר סוגים של כיסויים: מימון תרופות שלא נכללות בסל הבריאות, אפשר לבחור מנתח, קבלת ייעוץ ממומחים בעלות סמלית, מימון השתלות (או טיפולים מורכבים אחרים) בחו"ל, תשלום סכום כסף משמעותי אם מתגלה מחלה קשה כך שלפחות מבחינה כלכלית יובטח שקט נפשי, כיסוי לטיפולי שיניים ושיקום הפה, ועוד.

סוכן ביטוח חיים
סוכן ביטוח חיים

 

עוד כדאי לקחת בחשבון את טווח המחירים הרחב עבור ביטוחי בריאות ואת הרפורמה המקיפה לגבי ביטוחי בריאות משנת 2016. על-מנת ליהנות מכיסוי מרבי במינימום מחיר, מומלץ להיעזר בשירותיו של מומחה בתחום מורכב זה. מי הוא סוכן ביטוח מומלץ?  ואיך מחשבים פנסיה?

 

ייעוץ לגבי ביטוח בריאות אופטימלי מבוסס על הבנה מעמיקה של הצרכים הספציפיים של כל אדם. דגש חשוב נוסף הוא מניעת כפילויות, כדי שלא תצטרכו לשלם עבור אותו כיסוי גם לקופת החולים וגם לחברת הביטוח. כשבוחרים פוליסה בעזרת יועץ ביטוח בריאות ניתן לקבל מענה מקיף ומדויק גם לצורך בכיסוי למקרים שבהם האדם הופך לסיעודי. בהקשר זה חשוב לזכור שגם בגיל צעיר אנחנו עלולים חלילה לאבד את היכולת להתנהל באופן עצמאי, גם עקב תאונה וגם בשל מחלה, ובלי ביטוח מתאים עלולה להתווסף לקושי הפיזי והרגשי גם פגיעה דרמטית ברמת החיים מבחינה כלכלית.

 

בהתאם הידע של מומחים לביטוח בריאות הינו יקר ערך, ולקבלת שירות מתאים ערך רב. מוזמנים לפנות לגבהים – הסוכנים שלנו מתמחים בביטוחי בריאות ומצטיינים במתן שירות קשוב וקל להבנה, כך שתוכלו להבין בדיוק מה חשוב עבורכם ועל מה כדאי לשלם במסגרת ביטוח הבריאות.

דילוג לתוכן