יועץ ביטוח לעסקים

יועץ ביטוח לעסקים עוזר לבעלי עסק לבחור את הפוליסות המתאימות ביותר עבורו ועבור העובדים. בכל בית עסק ישנם מספר ביטוחי חובה כגון ביטוח רכוש וביטוחים עבור העובדים. בעל עסק צריך לבחור את הפוליסות המתאימות ביותר עבור הצרכים שלו, פוליסות ביטוח משתלמות ומקיפות שנותנות מענה מושלם לבית העסק. בהתאם לכך, רבים מבעלי העסקים פונים ליועץ ביטוח עצמאי בשביל לקבל את ההחלטות הנכונות. יועצים עצמאים מספקים ייעוץ אובייקטיבי ללקוח. היועצים אינם מוכרים פוליסות ביטוח ואינם עוסקים בשיווק, המחויבות שלהן היא ללקוח בלבד. כמו כן, ניתן כמובן לפנות לחברות וסוכנויות ביטוח המעסיקות יועצים שעובדים אתם באופן קבוע. כל היועצים חייבים לעמוד בבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, עליהם לעבור סטאז' של חצי שנה. 

יועץ ביטוח לעסקים

 

בתחום הביטוח ישנם שני מסלולים מרכזיים המסלול הפנסיוני והאלמנטרי. כיום מכללות רבות ברחבי הארץ, מכינות את הסטודנטים למעבר בהצלחה של כל המבחנים גמר פנסיוני הנדרשים. אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד המכשיר אתכם לעבודה כיועצים פנסיונים או אלמנטרים, עם דגש מיוחד על מתן שירות לבעלי עסקים. 

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי אורכים שנה חצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבע מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, הלימודים כוללים סטאז' של חצי שנה. 

מכללת אורין שפלטר מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר מבין המכללות השונות ברחבי הארץ. כמו כן, הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. אנחנו מאפשרים לסטודנטים שלנו ללמוד גם במסלול משולב פנסיוני ואלמנטרי, בשביל להוציא רישיון כפול. העבודה בתחום מכשירה אתכם להתמקצעות כסוכני ביטוח, משווקים או יועצים. בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. פורטל המשרות שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים בנוסף לשירותי הייעוץ של המכללה. 

דילוג לתוכן