יועץ ביטוח מחיר

יועצים בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, עוזרים ללקוחות לנהל את תיק הביטוחים שלהם. היועצים עובדים ביחד עם הלקוח, בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה, בנוגע לאילו ביטוחים הכרחיים עבור העמית ואילו ביטוחים לא נחוצים עבורו. יועץ ביטוח מסייע ללקוח לבצע בדיקה מקיפה ולייעל את הביטוחים השונים שלו הם מבחינת כיסוי והן מבחינת עלות. כמו כן היועצים יכולים לחסוך למבוטח אלפי שקלים על תשלומי מיסים מיותרים, ולעזור לו לנהל בצורה נכונה את כלכלת המשפחה.

יועץ ביטוח יכול להיות עסק יקר. אבל הרבה אנשים מבינים שבלעדי ייעוץ מקצועי, אין אפשרות לקבל החלטה מתאימה. למשל בתחום הביטוח הפנסיוני. מסלולי הפנסיה השונים והאפשרויות למשיכת הכספים, דורשים ידע מקצועי. בהתאם לכך, הלקוחות מוכנים לשלם עבור השירות, בשביל לעשות סדר בבלאגן. התשלום עבור היועץ משתלם עבור הלקוח בסופו של יום.

לימודי ביטוחים נלמדים במכללות השונות בכל רחבי הארץ. אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו שני מסלולים מובילים של לימוד. המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. רוב הבוגרים שלנו, משתלבים לאחר סיום הלימודים, במעגל העבודה. אנחנו אחת המכללות המובילות בתחום עם דגש מיוחד על העניין המעשי. מסלול לימודי סוכן ביטוח באורין שפלטר הוא מהמובילים בישראל והתוצאות מדברות בעד עצמן. כל המרצים שלנו, הם אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני בנוסף לעורכי דין מקצועיים ומומחים לנדל"ן. אנחנו מספקים עבור הסטודנטים שלנו מעטפת לימוד שלמה של התחום ושל כל המקצועות הנלווים.

ביטוח פנסיוני ואלמנטרי הכשרה ותוכנית לימודים

קבלת רישיון של סוכן ביטוח, דורשת מעבר של שישה מבחנים מטעם משרד האוצר והרשות לניירות ערך. ארבעה בחינות מקבילות בין הביטוח האלמנטרי והפנסיוני. בכל תחום יש שתי בחינות נוספות מקצועיות. סך הכל שישה מבחנים בכל תחום וסטאז' של חצי שנה. בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. יש לנו פורטל משרות עשיר עבור הבוגרים שלנו.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים ועל תהליך הרישום לסמסטר הבא? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן