יועץ השקעות לימודים

יועצי השקעות נדרשים לעבור הסמכה מטעם המדינה. היועצים צריכים לעבור חמישה מבחנים ולעשות סטאז' של חצי שנה. המבחנים במקצועות היסוד הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה ודיני ניירות ערך. הבחינה הנוספת היא במקצועית א'.

יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, התפקיד שלהם הוא לספק ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי בלבד, ללא זיקה למוצר פיננסי כלשהו. היועצים זקוקים לאישור הלקוח בשביל לבצע פעולות בחשבון. בניגוד ליועצים, המשווקים יכולים לשווק את המוצרים ללקוחות או ליועצי ההשקעות, והם עובדים בעיקר בבתי השקעות. השוני במסלולים בין שני התחומים, הוא בהכשרה המקצועית הנדרשת. היועצים והמשווקים צריכים לעבור את אותם מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך.

הלימודים בתחום עבור יועצים ומשווקי השקעות, הם לימודי ביטוח וייעוץ השקעות הכנה לכל המבחנים הנדרשים. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים מקצועי, המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים, ומקנה לכם סט כלים מעשי לעבודה בתחום. המכללה שלנו גאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

יועץ השקעות לימודים
לימודים נוספים בתחום שוק ההון

במסגרת לימודים אונליין בתחום שוק ההון, תוכלו לעבור את המסלול הנדרש עבור ניהול תיקים. במהלך הלימודים בתחום תצטרכו לעשות עוד מבחן מקצועי, ולעבור סטאז' של תשעה חודשים. מנהלי תיקים רשאים לבצע פעולות בחשבון הלקוח, מטעם ייפוי כוח שניתן להם. בהתאם לכך, מוטלת על כתפם אחריות רבה בכל הנוגע לניהול העניינים הפיננסיים של הלקוחות. מנהלי תיקים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, בתי השקעות וחברות ביטוח או כעצמאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בשוק ההון? רוצים לדעת איזה מסלול מתאים במיוחד עבורכם. אל תהססו! צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן