יועץ השקעות שכר

יועצי השקעות עוסקים במתן ייעוץ אובייקטיבי בנוגע לכדאיות ההשקעה בניירות ערך ונכסים פיננסיים.

יועצי השקעות מועסקים בדרך כלל על ידי הבנקים, חברות פיננסיות ובתי השקעות. אך, ישנם גם יועצי השקעות שעובדים כעצמאים. יועץ השקעות מספק ללקוחותיו מידע על אפיקי ההשקעה השונים הזמינים עבורם, ומסייע להם לבחור את אפיקי ההשקעה המתאימים לצרכים והמטרות שלהם. היועצים עוזרים ללקוחות לבנות תיק השקעות לטווח ארוך ומסייעים להם לנהל אותו כהלכה.

יועץ השקעות נדרש לרישיון מטעם הרשות לניירות ערך. ההסמכה בתחום מעידה על הידע והניסיון הדרושים, בכדי לספק ייעוץ השקעות מקצועי ללקוחות. בהתאם לכך, היועצים נדרשים לעבור חמישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ומבחן מקצועי נוסף. כמו כן, הם נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה.

השכר של יועצי ההשקעות נקבע בהתאם למקום העבודה, בנקים או בתי השקעות או עבודה כעצמאים. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה. בהתאם לכך, הדרישה ליועצי השקעות מקצועיים עולה כל שנה בהדרגה.

במכללה שלנו אנחנו מלמדים מסלול מיוחד בייעוץ השקעות, המכיל את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים. אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסיום המסלול למצוא עבודה בתחום.

יועץ השקעות שכר
מסלול הלימודים שלנו בשוק ההון

מסלול לימודי יועץ השקעות שלנו בשוק ההון, מכין אתכם בצורה מלאה למבחנים עבור ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. המסלול עבור שיווק השקעות הוא אותו מסלול כמו ייעוץ השקעות, ההבדל הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור ההסמכה. ניהול תיקים דורש מבחן מקצועי נוסף, וסטאז' של תשעה חודשים. המכללה שלנו מעבירה את כל קורסי ההכנה הנדרשים במתכונת מקוונת או פרונטלית, בהתאם לדרישת הסטודנט.

אז איך נרשמים ללימודי שוק ההון?

מעוניינים להירשם ללימודי ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן