יועץ משכנתאות בבנק משכורת

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לקבל החלטות חשובות בנוגע להלוואה מהבנקים. היועצים מנסחים עבור הלקוחות את הבקשות ובונים עבורם תמהיל משכנתא מתאים. בתחילת הקריירה המקצועית שלהם, מרבית היועצים עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. לאחר צבירת ניסיון מקצועי בתחום, ניתן לפתוח עסק כעצמאים. העבודה במסגרת הבנקים מספקת עבור היועצים הכנסה יציבה ואפשרויות לקידום במהלך העבודה. השכר הממוצע נע בין 7000 ש"ח ל-10,000 ש"ח ועם השנים ניתן להתקדם בתחום ולהרוויח שכר גבוה יותר.

אין רגולציה בתחום המשכנתאות. לכן, כל אחד יכול להכריז על עצמו כיועץ משכנתאות. אבל בפועל, רק יועצים שעברו הכשרה מתאימה במסגרת לימודים מקצועיים במכללה מוכרת, ימצאו עבודה במסגרת הבנקים. בהתאם לכך, המכללות השונות ברחבי הארץ מציעות עבורכם מסלולי לימודים מתאימים, המכינים אתכם בצורה פרקטית לעבודה בתחום. אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד בתחום, עם תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

יועץ משכנתאות בבנק משכורת
לימודי ייעוץ משכנתאות, הכנה לעבודה עם לקוחות

ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות המרתקים ביותר בשוק העבודה, המשלב בין ידע תיאורטי נרחב לבין עבודה עם לקוחות. בשביל ללמוד את התחום אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים. הקורס שלנו פתוח לקהל הרחב, ולכל מי שמעוניין להצטרף למסלול הלימודים.

המכללה שלנו מעבירה כבר שנים רבות קורס לימודי ייעוץ משכנתאות, שסוקר באופן מקיף את כל החומר התיאורטי הנדרש, ומקנה לכם כלים מעשיים לעבודה. אצלנו תלמדו איך לבנות תמהיל משכנתא מתאים, ואיך לבצע את כל החישובים הנדרשים. כמו כן, תלמדו על כלכלת המשפחה ועל עבודה עם לקוחות באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים שלהם. יועצי משכנתאות עוזרים לזוגות צעירים רבים להגשים את החלום לקניית דירה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן