יועץ משכנתאות דרושים

יועצי משכנתאות נותנים שירות מקצועי לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה. היועצים עוזרים ללקוחות לתכנן בצורה מדויקת את הבקשה לבנקים, ובונים עבורם תמהיל משכנתא מתאים. השלב הראשון הוא תכנון התקציב. במהלך הפגישה הראשונה, היועץ עובר עם הלקוח על ההכנסות וההוצאות של משק הבית, כולל תכנון עתידי להרחבת המשפחה או לשינוי מקום עבודה. 

יועצי משכנתאות עובדים ביחד עם הלווים. בשביל לאפשר להם לקבל את התנאים הטובים ביותר עבורם מהבנקים. זהו אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. בהתאם לכך, מכללות רבות ברחבי הארץ משיקות תוכניות לימודים בתחום. במכללת אורין שפלטר, יש לנו קורס מיוחד בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי שמתאים במיוחד עבורכם. 

יועץ משכנתאות דרושים

מעוניינים להיכנס לשוק המשכנתאות ולהתחיל לייעץ ללקוחות בכל רחבי הארץ? הצטרפו אלינו עוד היום אל קהל הסטודנטים של המכללה.

קורס ייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי 

תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות נפרשת על פני חמישה עשר מפגשים בלבד. בנוסף לכך יש לנו מסלול מיוחד ללימודים מקוונים. הקורס מעניק לכם תעודה בייעוץ משכנתאות, ואפשרות להגיש בקשות מול הבנקים. במהלך הקורס נעבור ביחד על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לכך, נתנסה בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים. בהתאם לכך, הקורס כולל פגישת ייעוץ בזמן אמת באחד מהבנקים המובילים בארץ.

אפשרויות התעסוקה בסיום לימודי ייעוץ משכנתאות, היא בבנקים או במוסד פיננסי מתאים. תוכלו כמובן גם לעבוד כעצמאים. הקורסים שלנו מתאימים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. בסיום הלימודים בוגרי המכללה שלנו משתלבים בקלות במעגל העבודה. הרוב המכריע של הסטודנטים במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן