יועץ משכנתאות הסמכה

יועצי משכנתאות אינם נדרשים לעבור מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה בתחום כוללת קורס ייעוץ משכנתאות מקצועי באחת המכללות ברחבי הארץ, ומבחנים פנימיים של המכללה. בסיום הלימודים וההכשרה תקבלו תעודת סיום קורס, שתאפשר לכם להשתלב במקצוע באחד הבנקים המובילים ברחבי הארץ או בכל מוסד פיננסי אחר מתאים.

הלימודים מתאימים עבור כל אחד מכם שרוצה לרכוש מקצוע תוך 4 חודשים בלבד, ורואה את עצמו מייעץ לאנשים בנוגע להתחייבות שלהם לבנקים. לקיחת משכנתא היא צעד משמעותי ביותר, והתפקיד שלכם כיועצים הוא לדאוג לכך שהלקוח מקבל את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה. היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה מול הבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים.

רישיון יועץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנו מלמדים כבר שנים רבות קורס בייעוץ משכנתאות במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. הקורס שלנו מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעזור ללקוחות עם ההלוואה. במהלך הלימודים נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ועל כל הקריטריונים לקבלת אשראי על ידי הבנקים. בנוסף לכך, נלמד על כלכלת המשפחה, ועל התאמת המשכנתא לצרכים של משק הבית. אחד הדגשים החשובים ביותר בלימודים אצלנו במכללה, הוא המעבר מהתיאוריה לפרקטיקה. בהתאם לכך, במהלך קורס לימודי משכנתאות נתנסה בכל החישובים הנדרשים בעזרת מחשבון משכנתא וזכאות, ונתלווה לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, מדי שנה אנחנו מעבירים עשרות הכשרות מקצועיות וקורסים מומלצים לעבודה המכינים אתכם בצורה מלאה להשתלבות מהירה במעגל העבודה. הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות הוא אחד הקורסים המבוקשים אצלנו במכללה, המקנה לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה בעבודה. בסיום ההכשרה והלימודים תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן