יועץ משכנתאות לימודים בישראל

במכללת אורין שפלטר, יש לנו מסלול מיוחד ללימודי ייעוץ משכנתאות. אם אתם מעוניינים לרכוש מקצוע בתחום, הגעתם אל המקום המתאים. יועץ משכנתאות לימודים בישראל, מתחיל קודם כל בבחירת המסלול המתאים. מבין כל המכללות בארץ, אנחנו מציעים עבורכם מסלול מקיף ויסודי עם דגש מעשי. אצלנו תלמדו את כל הנדרש בשביל להתחיל מיידית בעבודה. לאחר שתעברו את מבחן לשכת יועצי משכנתאות בהצלחה תתקדמו עוד צעד בדרך לרישיון שלכם. בסיום הקורס תקבלו תעודה של יועץ משכנתאות ומגייס אשראי.

בוגרי הקורס שלנו נהנים ממגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. בסיום הלימודים תוכלו להשתלב בעבודה כיועצים, מנהלי תיקים או מלווי פרויקטים. בסיום הקורס אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו להשתלב במעגל העבודה. הבוגרים של הקורס שלנו מקבלים הכשרה מקצועית המאפשרת להם להגיש בקשות מול הבנקים השונים. כל הבנקים מקבלים את ההכשרה המקצועית שלנו ומאפשרים לסטודנטים להגיש בקשה למשכנתא.

תפקידו של יועץ המשכנאות

תפקידו של יועץ המשכנתאות, הוא קודם כל לבנות עבור הלקוחות את תמהיל המשכנתא האידאלי עבורם. היועץ עובד עבור הלקוחות מול הבנקים, בשביל להשיג עבורם את התנאים הטובים ביותר. במהלך הלימודים אצלנו במכללה, נעשה שימוש מדויק במחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות. המטרה היא ללמוד להגיש בקשה מושלמת למשכנתא עבור הבנקים. לבנקים יש דרישות מאוד ברורות בנוגע לתנאי העסקה. חשוב ביותר לתכנן מראש את אופן הגשת הבקשה, כך שהיא תאושר בהצלחה. יועצי המשכנתאות יכולים לחסוך עבור הלקוחות שלהם אלפי שקלים בתשלומי המשכנתא. היועצים יכולים לחסוך עבור הלקוחות במיסים מיותרים, ובתשלומים על תוכניות שלא משתלמות עבורם.

מעוניינים להצטרף אלינו אל תוכנית הלימודים שלנו כבר בסמסטר הבא? קורס יועץ משכנתאות יוצא לדרך בקרוב וכולל בתוכו את כל הנושאים החשובים ועיקרי תחום ייעוץ המשכנתאות שמועברים לסטודנטים בצורה יצירתית ומעניינת על מנת להבטיח את הצלחת התלמידים. אתם מוזמנים עוד היום ליצור קשר עם יועצי הלימודים ולתאם פגישה. הקורסים שלנו מתמלאים במהירות, אל תפספסו הזדמנות להירשם ללימודים ולהבטיח את מקומכם בקורס הבא.

דילוג לתוכן