יועץ משכנתאות לימודים בצפון

אחד המקצועות שהפכו במרוצת השנים למבוקשים ביותר הוא ייעוץ משכנתאות. כיום, כל מי שמעוניין לקחת משכנתא לצורך אישי או עבור השקעה בנדל"ן, זקוק לייעוץ מקצועי בנושא. יועצי המשכנתאות יושבים ביחד עם הלקוח, ועוזרים לו להבין מהם התנאים הטובים ביותר עבור המשכנתא. הם מנסחים עבור הלקוחות את הבקשות לבנקים ובונים תמהיל משכנתא מותאם לכלכלת המשפחה.

גרים באזור הצפון, ויש לכם זיקה לתחום הפיננסי? בנוסף לכך, אתם מחפשים הכשרה מקצועית מתאימה? ייעוץ משכנתאות יכול בהחלט להתאים עבורכם. במהלך הקורס שלנו בשלוחה של אורין שפלטר בצפון, תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ותתנסו בעבודה פרקטית תוך כדי הלימודים. כמו כן, תרכשו ידע וכלים לניהול נכון של כלכלת המשפחה, והתאמת המשכנתא לתקציב המשפחתי. במהלך קורס משכנתאות אונליין נסקור גם נושאים רבים הקשורים באופן ישיר או עקיף לתחום.

יועץ משכנתאות לימודים בצפון
כמה זמן נמשכים לימודי ייעוץ משכנתאות?

לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים, ארבעה שעות אקדמיות למפגש. בארבעה חודשים בלבד, תוכלו לסיים את מסלול הלימודים ולהתחיל לעבוד בתחום. במהלך ההכשרה שלנו תתלוו ליועץ משכנתאות בפגישת ייעוץ באחד הבנקים המובילים בארץ, ותתנסו בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. לצורך קבלת תעודת יועץ משכנתאות תצטרכו לעבור מבחן סיום ולעשות עבודה מסכמת.

איך נרשמים לקורס יועץ משכנתאות בצפון?

מעוניינים להירשם ללימודי משכנתאות במכללת אורין שפלטר? אין יותר פשוט מכך! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן