יועץ משכנתאות לימודים מחיר

במדינת ישראל, היקף המשכנתאות עולה בצורה הדרגתית מדי שנה. גם היום לאחר משבר הקרונה ובעיצומו, הביקוש לדירות למכירה נמצא במגמת עלייה. בשנה ממוצעת, היקף המשכנתאות עומד על סכום של יותר מ-90 מליארד שקלים. בשנים האחרונות מדובר על היקף של קרוב ל-100 מליארד שקלים בשנה. כיום כל מי שרוכש דירה, צריך לבנות תמהיל משכנתא אידאלי מבין 32 מסלולים הנמצאים בשוק. כמובן שאנשים שאין להם את הרקע המתאים, לא יכולים לבחור בין המסלולים השונים ולבצע את התחשיב המתאים. כאן אתם נכנסים לתמונה. יועץ משכנתאות לימודים במכללת אורין שפלטר, היא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע ולשדרג את בית העסק שלכם. לקורס יועץ משכנתאות מחיר ריאלי אך משתנה בין מכללה למכללה וכמובן בהתאם למסלול הלימודים שבחרתם. החדשות הטובות הן שניתן יהיה להחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר יחסית באמצעות עסקאות איכותיות.

יועצי משכנתאות, האופציה המועדפת על לקוחות

יועצי משכנתאות, מעניקים שירות מקצועי לאלפי לקוחות מדי שנה. רבים לוקחים יועצים פרטיים, בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. הבנקים מציעים ללקוחות יועץ מטעמם. אבל ברור שהיועצים של הבנק מחויבים לאינטרסים של הבנקים. לכן ייעוץ פרטי, הפך להיות אופציה מועדפת על רבים מהלווים.

אחד מהדברים הכי חשובים עבור לקוחות, הוא מקום ההכשרה של היועצים. בהתאם למצב השוק היום, אין רגולציה בתחום. בהתאם לכך, הקריטריון המרכזי הוא מקום הלימודים של היועץ. קורס יועץ משכנתאות ניצן למצוא בלא מעט מכללות, אך חשוב לבדוק את רמת הלימוד, העלות, היחס האישי ואחוזי ההצלחה במכללה טרם ההרשמה. מכללת אורין שפלטר, היא מוסד ההשכלה הפיננסי הגדול והמוביל ביותר בישראל. התוכנית שלנו מכשירה עשרות יועצים מובילים מדי שנה. כל מי שלומד אצלנו יודע שמקומו מובטח במעגל העבודה.

אם אתם מחפשים להשתלב באחד המקצועות המעניינים ביותר בשוק. אתם מוזמנים להצטרף אלינו אל הקורס הבא. אנחנו מלמדים את הקורס במתכונת מקוונת או פרונטלית, הכל בהתאם לצרכים של הסטודנט. בסיום הקורס תקבלו תעודה משולבת של יועץ משכנתאות ומגייס אשראי. פנו אלינו עוד היום ליועצי הלימודים שלנו להרשמה ולקבלת מידע נוסף.

דילוג לתוכן