יועץ משכנתאות לימודי תעודה אונליין

מכללת אורין שפלטר מלמדת קורס יועץ משכנתאות מומלץ, מקצועי עבור יועצי משכנתאות, המכשיר אתכם לעבודה בתחום. קורס ייעוץ משכנתאות מתקיים במתכונת של חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. לאחר סיום כל חובות הקורס הכוללים מבחן סיום קורס ועבודה מסכמת, תקבלו תעודה מטעם המכללה.

הלימודים מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש מקצוע בארבעה חודשי לימוד בלבד! יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, והם מספקים שירות לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה. הלימודים מתאימים גם עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסה. לאחר סיום הלימודים וקבלת תעודת סיום קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מטעם המכללה, תוכלו להוסיף ייעוץ משכנתאות לעסק הפרטי שלכם. באמצעות לימודי ייעוץ משכנתאות, סוכני ביטוח רבים, יועצי מס ורואי חשבון, יכולים להגדיל בצורה משמעותית את היקף הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה.

יועץ משכנתאות לימודי תעודה
מה תפקידם של יועצי משכנתאות?

יועצי משכנתאות עוזרים לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה לנסח את הבקשות הנדרשות עבור הבנקים, לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים ולהשיג את התנאים הטובים ביותר עבור המשכנתא. היועצים מתאימים את גודל ההלוואה לתקציב של כלכלת המשפחה. בהתאם לכך, היועצים לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים הנדרשים, בשביל לנסח הצעה מנומקת ומסודרת עם תנאי החזר חודשיים שהלקוח יכול לעמוד בהם. במהלך הקורס שלנו עבור יועצי משכנתאות אנחנו מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע, ומקנים לכם כלים לבניית תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות העתידיים שלכם. כמו כן, אתם זכאים במהלך הלימודים לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ עם יועץ משכנתאות בכיר.

איך נרשמים ללימודי ייעוץ משכנתאות?

לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים ללא תנאי קבלה. אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה לצורך הרשמה וקבלת פרטים נוספים.

דילוג לתוכן