יועץ משכנתאות לימודי תעודה

לימודי ייעוץ משכנתאות מכינים אתכם לעבודה עם לקוחות בתחום. במסגרת התפקיד תבנו עבור הלקוחות שלכם את תמהיל המשכנתא המתאים עבורם, ותעזרו להם לתכנן בצורה נכונה את פריסת התשלומים.

המכללה שלנו משיקה תוכנית ייחודית עבור ייעוץ משכנתאות, עם תעודת בוגר של המכללה בסיום הלימודים. התעודה שלנו היא תעודה משולבת בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. בוגרי הקורס שלנו נהנים ממגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. מייד עם סיום הלימודים, תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. קורס משכנתאות במכללת אורין שפלטר מכיל קשת רחבה של הנושאים החשובים ליועץת משכנתאות מקצועי שמעוניין לצאת לשוק העבודה בתחום. הרוב המוחלט של הסטודנטים שלומדים את התחום עובדים כעצמאים. בהתאם לכך, העבודה כשכיר היא מקפצה לעבודה כעצמאי לאחר רכישת הניסיון המקצועי המתאים. 

הבוגרים שלנו מקבלים אישור להגיש בקשות מול הבנקים ולייעץ ללקוחות בתחום. במהלך הקורס תקבלו מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות אותם תשמרו אתכם להמשך העבודה. 

יועץ משכנתאות לימודי תעודה

מכללת אורין שפלטר, הכשרה מעשית לעבודה

במכללת אורין שפלטר אנחנו מתמקדים בהכשרה מעשית לעבודה. בהתאם לכך צוות המרצים שלנו כולל מגוון רחב של מומחים בתחום. אנחנו עובדים עם מנהלי אשראי ממספר בנקים, עורכי דין בכירים בתחום המקרקעין, שמאי מקרקעין, מומחים בתחום הנדל"ן ואנשי מכירות מובילים. כך שאם ישנה חברה בה דרושים יועצי משכנתאות, אנחנו נהיה הראשונים לדעת ונפנה אתכם בשמחה באמצעות מחלקת ההשמה שלנו במכללה. היתרון הגדול של לימודים במכללה, הוא צוות ההוראה שלנו המשלב בין לימוד תיאורטי ברמה הכי גבוהה ללימוד מעשי. במהלך הקורס אנחנו שמים דגש מיוחד על סימולציות ותיאורי מקרים ומעניקים לכם את כל הכלים הפרקטים לעבודה.

לימודי ייעוץ משכנתאות הם מצרך מבוקש אצלנו במכללה. אנחנו מזמינים אתכם עוד היום להצטרף אלינו אל צוות הסטודנטים של המכללה. בכל שאלה ובכל עניין בנוגע לתוכנית הלימודים ולזמני ההרשמה, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל היועצים של המכללה. אל תפספסו הזדמנות להצלחה, הירשמו עוד היום לקורס שמתחיל בסמסטר הבא!

דילוג לתוכן