יועץ משכנתאות מומלץ

לקיחת משכנתא היא אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בחייו של כל זוג צעיר בישראל. לפני קבלת החלטה כל כך חשובה, רבים בוחרים להתייעץ עם יועצי משכנתא מומחים. שלב הראשון בכל ייעוץ משכנתאות, הוא הגשת הבקשה לבנק בהתאם לדרישות. יועצי משכנתאות יודעים איך לנסח את הבקשה בצורה שתאושר על ידי הבנק. כמו כן, הם פועלים ביחד עם הלקוח בשביל להגיש את ההצעה המשתלמת ביותר עבורם. היועצים מבצעים את תמהיל המשכנתא האידאלי עבור הלקוחות. בנוסף לכך הם מנסים לחסוך עבורם בתשלומי המיסים הנדרשים. לכן, דרוש יועץ משכנתאות בכיר שיודע את העבודה וצבר ניסיון מלקוחותיו הקודמים על מנת לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות.

היועצים נדרשים לבדוק עם הלקוח את כל התוכניות שלהם לעתיד. כל שינוי בטווח הקרוב או שינוי מתוכנן כגון הרחבת המשפחה או שינוי במקום עבודה, חייב להילקח בחשבון במסגרת הגשת הבקשה. על היועצים לוודא שהלקוח לוקח משכנתא שהוא יוכל בוודאות לעמוד בה לאורך השנים. 

אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות מומלץ, ההכשרה של היועצים היא הדבר המשמעותי ביותר. אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים יועצים מובילים לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך אנחנו מספקים לסטודנטים שלנו תעודה משולבת בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. 

קורס ייעוץ משכנתאות

אורין שפלטר היא קבוצת ההשכלה הפיננסית הגדולה ביותר בישראל. המכללה שלנו מכשירה מדי שנה, עשרות יועצים לעבודה עם לקוחות. אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו ידע מעשי ומקצועי כולל מעין התמחות עם יועצים ומנהלי תיקים. אצלנו תלמדו איך לנווט כל משק בית אל המשכנתא המתאימה עבורו. כמו כן תלמדו איך לבצע ניתוח אידיאלי של תמהיל משכנתא. במהלך הקורס נתנסה בפועל בעבודה עם מחשבון משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? רוצים לגלות כמה מרוויח יועץ משכנתאות בימינו? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן