יועץ משכנתאות מוסמך

יועץ משכנתאות מוסמך עוזר ללקוחות לנסח את הבקשות להלוואה מול הבנקים, ובונה עבורם את תמהיל המשכנתא המתאים. יועצי משכנתאות לומדים את המקצוע בקורסים שונים במכללות ברחבי הארץ. בהתאם לכך, בסיום הלימודים אתם מקבלים תעודת סיום קורס לימודי ייעוץ משכנתאות באינטרנט, שפותחת עבורכם דלתות לעבודה בתחום.

לשם עבודה כיועצי משכנתאות, אתם לא נדרשים לעבור מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אבל בפועל, רק סטודנטים שעברו קורס מקצועי בתחום וקיבלו תעודת הסמכה, יתקבלו לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

במהלך קורס משכנתאות אונליין במכללת אורין שפלטר אנחנו מכינים אתכם בצורה מעשית לעבודה עם לקוחות. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ועל כל הקריטריונים לקבלת אשראי. בנוסף לכך, נתנסה בעבודה מעשית באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. אחד הדברים המשמעותיים ביותר בקורס הוא ההכשרה המעשית, הכוללת התלוות לפגישת ייעוץ בפועל באחד הבנקים המובילים בארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

יועץ משכנתאות מוסמך
מסלולי לימודים והכשרה מעשית במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי. מדי שנה אנחנו מכשירים מאות אנשי מקצוע ברחבי הארץ לעבודה בתחום הביטוח והמשכנתאות, ובתחומים רבים נוספים. יש לנו מסלולי לימודים שלוקחים כמה חודשים בלבד בלבד כגון ייעוץ משכנתאות והכשרה כחתמי ביטוח ורפרנטים, ומסלולים ארוכים יותר כמו מסלול הלימודים שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. לימודים במכללה מאפשרים לכם לרכוש מקצוע ולהשתלב במהירות במעגל העבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בכל תחום, אנשים שבאים מן השטח ועברו הכשרה להוראה אצלנו במכללה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן