יועץ משכנתאות משכורת

לימודי ייעוץ משכנתאות לומדים במכללות השונות ברחבי הארץ. הלימודים מתקיימים בדרך כלל ללא תנאי קבלה מיוחדים. במהלך ההכשרה לעבודה בתחום תרכשו ידע פרקטי ותיאורטי ותתנסו בעבודה בפועל באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקיף בייעוץ משכנתאות. המכללה שלנו עובדת עם מרצים מעולים, טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מתחום המשכנתאות, בעלי ניסיון רב שמגיע מן השטח.

במהלך קורס יועץ משכנתאות תלמדו על כל מסלולי המשכנתא ותתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים ברחבי הארץ. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. ניתן כמובן גם לעבוד כעצמאים בתחום. המשכורת של יועצי משכנתאות נקבעת בסופו של דבר בהתאם למקום העבודה, בנק או מוסד פיננסי אחר, עצמאי או שכיר.

יועץ משכנתאות משכורת
מה תפקידם של יועצי משכנתאות?

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים. העבודה בתחום משלבת בין עבודה עם לקוחות לבין הבנה פיננסית ופנסיונית רחבת היקף. היועצים חייבים להבין לעומק את הצרכים של הלקוח ולבנות בהתאם לכך את תמהיל המשכנתא המתאים המשקף את יכולת ההחזר הריאלית שלו. היועצים מנסחים את הבקשות עבור הבנקים ודואגים לכך שהלקוח מקבל את התנאים הטובים ביותר מהבנק.

הרשמה ללימודי יועץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

לימודי יועץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. קורס יועץ משכנתאות מומלץ מתקיים במשך ארבעה חודשים בלבד והוא מונה חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. הקורס מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית.

מעוניינים להצטרף אלינו אל הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן