יועץ משכנתאות קורסים

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות באחד הרגעים הכי משמעותיים בחיים. כל זוג צעיר כיום שמעוניין לקחת משכנתא, עומד בפני החלטה לא פשוטה. כיצד לנסח את ההצעה עבור הבנקים ואיך לבחור את תמהיל המשכנתא המתאים. היועצים יושבים ביחד עם הלקוחות ובודקים מהי ההכנסה שלהם כיום, ומהם הציפיות שלהם לעתיד לבוא. בהתאם למאזן ההוצאות וההכנסות של הלקוח, הם בונים את תמהיל המשכנתא המתאים ומנסחים את ההצעות עבור הבנקים. היועצים חייבים להכיר לעומק את כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ואת כל הדרכים לקבלת אשראי. בנוסף לכך, הם צריכים להיות מסוגלים הלכה למעשה לבצע את כל החישובים הנדרשים, ולהתאים את גובה ההלוואה ליכולת הפיננסית של הלקוחות. לכן, רק יועצים שלמדו במכללה מוכרת ועברו הכשרה לעבודה בתחום יכולים לתת שירות מקיף ויסודי בתחום.

ייעוץ משכנתאות נלמד אצלנו במכללה במסגרת של קורס בן כמה חודשים בלבד, במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. הקורס מכשיר אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע ומקנה לכם סט כלים מעשי לעבודה עם לקוחות.

יועץ משכנתאות קורסים
תנאי קבלה לקורס ייעוץ משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתאות מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. לאחר ההכשרה בתחום תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. הלימודים מתאימים עבור כל אחד מכם שרוצה לרכוש מקצוע מעניין ומבוקש, המשלב בין התחום הפיננסי לשירות לקוחות. ניתן גם לעבוד כעצמאים בתחום לאחר רכישת הנסיון המתאים. חלק מקהל היעד של הקורס הם אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני, כגון סוכני ביטוח ורואי חשבון, המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי. לימודי ייעוץ משכנתאות לחרדים יכולים לעזור לכם להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה, ולתת שירות נוסף ללקוחות הקיימים של בית העסק.

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של תוכנית הלימודים? רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן