יועץ משכנתאות קורס

ייעוץ משכנתאות הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. בהתאם לכך, אנחנו מציעים קורס מקצועי בתחום המכשיר אתכם לעבודה בתחום. קורס ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם ללמוד בזמן ובתנאים נוחים עבורכם ולרכוש מקצוע לחיים.

אחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחייו של כל אדם בישראל, הוא הרגע בו הוא מחליט לרכוש דירה. על מנת לרכוש נכס צריך כמובן לקחת משכנתא מהבנק. רוב הזוגות הצעירים ומשקיעים בתחילת דרכם, אינם יכולים לנהל בעצמם את המשא ומתן עם הבנקים. לכן, הם פונים ליועצי משכנתאות מנוסים בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר.

יועצי משכנתאות עוברים עם הלקוחות על כל מאזן ההוצאות וההכנסות שלהם, ומנסחים בהתאם לכך את הבקשות עבור הבנקים. כמו כן, הם יוצרים עבור הלקוחות את תמהיל המשכנתא המתאים וחוסכים עבורם בעמלות על העסקה. יועצי משכנתאות מנוסים, יכולים לחסוך עבור הלקוחות מאות שקלים מדי חודש בחודשו על תשלומי המשכנתא.

יועץ משכנתאות קורס
מהו המחיר של קורס ייעוץ משכנתאות?

המחיר של קורס יועצי משכנתאות מומלץ משתנה בהתאם למתכונת הקורס. אנחנו מלמדים את הקורס אונליין או בצורה פרונטלית. הקורס מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות למפגש. בסיום הלימודים תדרשו לעבור בחינה ולהגיש עבודה מסכמת, שלאחריה תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה. במהלך הלימודים אצלנו, אתם זכאים לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ.

במהלך קורס יועצי משכנתאות אונליין אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע, אנחנו מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

הרשמה ללימודים במכללה

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל שעות הפעילות של המכללה.

דילוג לתוכן