יועץ משכנתאות שכר

לימודי ייעוץ משכנתאות לצורך עיסוק בייעוץ משכנתאות קיימים במכללות שונות ברחבי ישראל. בדרך כלל, אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים. במהלך ההכשרה הסטודנטים רוכשים ידע תיאורטי ופרקטי ומתנסים בעבודה באמצעות מחשבון בדיקת זכאות ומחשבוני משכנתא.

מכללת אורין שפלטר מציעה במשך שנים רבות קורס יועץ משכנתא מקיף.  המכללה משתפת פעולה עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מתחום המשכנתאות עם ניסיון רב שכולו מגיע מן השטח.

במהלך ההכשרה, הסטודנטים נחשפים לכל מסלולי המשכנתא ומתלווים לפגישות ייעוץ בזמן אמת באחד מהבנקים ברחבי ישראל. מטרת המכללה הינה להכשיר את הבוגרים בצורה הטובה ביותר לעבודה במוסדות פיננסיים או במסגרת הבנקים. לאחר צבירת ניסיון ניתן גם לעבוד כעצמאים בתחום. השכר של יועץ משכנתאות נקבע בסופו של דבר לפי מקום העבודה, האם מדובר בבנק או במוסד פיננסי אחר, והאם האדם עובד בתור עצמאי או שכיר.

יועץ משכנתאות שכר
מהו תפקידו של יועץ משכנתאות?

יועץ משכנתאות מסייע ללקוחות שלו באחד הרגעים הקריטיים ביותר בחיים. העבודה בתחום זה משלבת בין הבנה פנסיונית ופיננסית רחבת היקף לבין עבודה עם לקוחות. היועץ חייב להבין באופן יסודי את הצרכים של כל לקוח ולבנות בהתאם את תמהיל המשכנתא המתאים, שישקף את יכולת ההחזר הריאלית של הלקוח. היועץ מנסח את הבקשה עבור הבנקים ודואג לכך שהלקוחות יקבלו את התנאים האופטימליים מהבנק.

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

הלימודים במסלול ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר הינם ללא תנאי קבלה מוקדמים. ההכשרה אורכת ארבעה חודשים בלבד והיא מונה חמישה עשר פגישות, כאשר כל מפגש נמשך ארבע שעות אקדמיות. הקורס נערך במתכונת דיגיטלית או פרונטלית.

אם אתם רוצים להצטרף אל הקורס שלנו בתחום ייעוץ משכנתאות, פנו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שלנו, שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן