יועץ משכנתא לימודים

תפקידו של יועץ המשכנתאות, הוא לעזור ללקוחות לנהל בצורה נכונה את הבקשות עבור הבנקים ולהשיג את התנאים הטובים ביותר עבור המשכנתא. היועצים עוברים על מאזן ההוצאות וההכנסות של הלקוחות, ובונים ביחד אתם תמהיל משכנתא מתאים.

במסגרת הייעוץ על היועצים להתחשב בכל הפרמטרים הנדרשים, כולל תחשיב עתידי בנוגע להגדלת המשפחה או שינוי מקום עבודה.

יועצי משכנתאות מלווים את הלקוחות לאורך השנים ובמקרים הנדרשים הם מבצעים עדכונים במבנה המשכנתא, בהתאם כמובן לדרישות הלקוח. מחזור משכנתא ועידכונים נוספים לאורך השנים, מאפשרים ליועצים לעבוד עם אותם לקוחות לאורך שנים רבות.

יועצי משכנתאות אינם נדרשים למבחנים מטעם רשויות המדינה. אבל, בשנים האחרונות נפתחו מסלולי לימוד רבים ברחבי הארץ המכשירים אתכם לעבודה בתחום. במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס יועץ משכנתא, המקנה לכם את כל הכלים הדרושים לעבודה בתחום.

יועץ משכנתא לימודים
יועץ משכנתאות, לימודים ותנאי קבלה

קורס יועץ משכנתאות מומלץ מקנה לכם ידע וכלים מעשיים לניווט משק הבית או המשקיע הפרטי, אל מסלולי המשכנתא המתאימים ביותר עבורם. במהלך הקורס נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא הקיימים כיום בשוק. כמו כן, נלמד על כל הנושאים המשפטיים הרלוונטיים לייעוץ משכנתאות ועל נושאים רבים נוספים הנדרשים לעבודה בתחום. מסלול הלימודים שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים, והוא מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות למפגש.

איפה עובדים יועצי משכנתאות?

יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, לאחר רכישת ניסיון מקצועי תוכלו לעבוד כיועצי משכנתא עצמאים. בכל שאלה שיש לכם בנוגע למסלול הלימודים או לאפשרויות הפרנסה בסיום ההכשרה, אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר עם יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן