יועץ פיננסי לימודים

יועצים פיננסיים עוזרים למשפחות, זוגות ויחידים לנהל את כל ענייני החשבונות הקשורים לבית, לעסק או לחברה. היועצים אינם נדרשים לעבור הסמכה מטעם המדינה, בניגוד ליועצי השקעות ויועצים פנסיוניים הנדרשים לעבור שורה של מבחנים וסטאז' מתאים. אבל, רבים מהיועצים הפיננסים הם אנשי מקצוע כגון רואי חשבון, יועצי מס, כלכלנים ואנשי מקצוע נוספים, בעלי הכשרה מקיפה לניהול כספים. חלק מהיועצים הפיננסים הם בעלי הכשרה אקדמית מקיפה, ויש להם ידע רב הנדרש לעבודה בתחום.

כיום מכללות רבות ברחבי הארץ, מציעות הכשרה בתחום הייעוץ הפיננסי עם תעודת סיום קורס ייעוץ משכנתאות אונליין. למרות שלא מדובר בהכשרה מוסמכת על ידי המדינה, במקומות עבודה רבים זהו כרטיס כניסה לעבודה בתחום. אחד התחומים המרכזיים ביותר עבור יועצים פיננסים, הוא כלכלת המשפחה. במסגרת תוכניות הלימוד השונות במכללות ברחבי הארץ, ניתן דגש מרכזי על הבנה של צרכי משק הבית. על היועצים לדאוג לכך שהלקוחות שלהם לוקחים החלטות מושכלות, בהתאם לתקציב של הלקוח, והם מנהלים את כל ענייני הכספים בצורה חכמה.

יועץ פיננסי לימודים
לימודים והכשרה מקצועית במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא קבוצת השכלה פיננסית למתחילים גדולה ביותר בארץ. יש לנו הכשרות מקצועיות בשורה ארוכה של תחומים בעולם הביטוח וההשקעות, ובתחומים רבים נוספים. אצלנו תוכלו לעבור הכשרה כיועצי משכנתאות, ללמוד ביטוח פנסיוני ואלמנטרי ולעשות קורסי הכנה עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. המסלולים שלנו מתאימים עבור כל אחד מכם שרוצה לרכוש מקצוע לעתיד, ולהכין את עצמו לשוק העבודה. חלק נרחב מהקורסים שלנו מועברים באופן מקוון, לטובת אלו מכם שלא יכולים להתפנות ללימודים פרונטליים.

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא שלנו עם רשימת הקורסים לסמסטר הבא? מחפשים ייעוץ בנוגע למסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן