יועץ פנסיוני בבנק

יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות לנהל את החסכונות ואת הביטחונות שנצברו במהלך שנות העבודה. היועצים עובדים עם לקוחות לפני פרישה, המעוניינים לנצל את כספי הפנסיה והפיצויים בצורה הטובה ביותר. בנוסף לכך, לקוחות רבים פונים לייעוץ מקצועי בשלבים שונים של החיים. 

אנשים נוטים כיום לעבור מקומות עבודה בתדירות רבה יותר. לכן חשוב ביותר לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים באופן מסודר, ולבדוק שכל התשלומים אכן הכרחיים. בהתאם לכך יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות לנהל את הכספים, בכל שלב משלבי העבודה. רוב היועצים הפנסיוניים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים אבל יש כמובן יועצים עצמאים. 

יועץ פנסיוני בבנק הוא ייעוץ אובייקטיבי. בהתאם לרפורמת בכר בשנת 2005 בהתאם להוראתו של שר האוצר באותה תקופה, בנימין נתניהו, ההבדל בין שיווק לבין ייעוץ הפך להיות משמעותי ביותר. בעבר הבנקים היו בעלי אינטרס לשווק ללקוחות מוצרים פנסיוניים. לאחר הרפורמה שחייבה את הבנקים למכור את קופות הגמל ואת קרנות הנאמנות שלהם המצב השתנה. כיום יועצים שעובדים במסגרת הבנק מספקים ללקוחות ייעוץ בלבד, ואינם משווקים עבורם פוליסות ביטוח נבחרות. לכן אחד מהיועצים רישיון פנסיוני המקנה להם את האפשרות לייעץ לקוחות בתחום זה.

לימודי ייעוץ פנסיוני

לימודי ייעוץ פנסיוני נמשכים במשך שנה וחצי עד שנתיים. במהלכם הסטודנטים צריכים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים הם במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. שני מבחנים אחרים הם מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. בסיום הלימודים על הסטודנטים לעבור סטאז' של חצי שנה. את הסטאז' ניתן להתחיל מייד עם סיום ארבעת מבחני היסוד. לימודי ייעוץ פנסיוני יקנו לכם את הידע והניסיון להתחלת עבודה בתחום עם סיום הלימודים.

התוכנית שלנו בייעוץ פנסיוני מכינה אתכם בצורה הטובה ביותר למעבר בהצלחה של כל המבחנים. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר ובהכנה מעשית לעבודה. הרוב המוחלט של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן