יועץ פנסיוני בצפון

באזור הצפון ישנה דרישה הולכת וגוברת ליועצים פנסיוניים מקצועיים לעבודה עם לקוחות. מדובר באחד התחומים המבוקשים ביותר כיום במשק הישראלי, המאפשר לכם לעבוד כעצמאים או כשכירים בתחום. במסגרת לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים במכללת אורין שפלטר בשלוחה שלנו בצפון, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הסמכה כיועץ פנסיוני.

אנחנו המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר, ואחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

יועץ פנסיוני בצפון
לימודי ייעוץ פנסיוני בצפון

במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל החומר הנדרש לבחינות, בארבעת מקצועות היסוד ושני המבחנים המקצועיים. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע, ומקנים לכם סט כלים עדכני, להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה.

הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, בהתאם לנוחות של הסטודנט והם נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים. הלימודים בייעוץ פנסיוני מכשירים אתכם לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. חלק מהיועצים הפנסיוניים עובדים גם כעצמאים. המסלול שלנו בתחום הפנסיוני כולל גם הכשרה עבור סוכני ביטוח ומשווקים, הנדרשים לעבור את אותם מבחנים ולעשות סטאז' בהתאם.

במה עובדים היועצים הפנסיוניים?

יועצים פנסיוניים הם אנשי המקצוע היחידים המוסמכים לייעץ ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שברשותם. יועצים פנסיוניים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים. היועצים אינם פועלים מטעם סוכנויות וחברות הביטוח, והם לא מורשים למכור מוצרי ביטוח ללקוחות והם אינם משווקים את המוצרים. במידה ותרצו לעסוק בשיווק או במכירת מוצרי ביטוח, אנחנו מזמינים אתכם ללמוד ביטוח או שיווק פנסיוני. מדובר באותם מבחנים וקורסי יסוד, עם הכשרה מעשית של חצי שנה בהתאם לתחום הנלמד.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן