יועץ פנסיוני דרושים

יועצים פנסיונים הפכו בשנים האחרונות למקצוע מבוקש בשוק העבודה. היועצים חייבים להיות בעלי הסמכה מטעם משרד האוצר, לאחר שעברו את כל המבחנים הנדרשים ועשו סטאז' של חצי שנה. היועצים מבצעים תכנון פיננסי עבור הלקוחות, וחוסכים עבורם בתשלומי מיסים והוצאות נוספות עבור ביטוחים לא משתלמים. ייעוץ פנסיוני יכול להתרחש בכל שלב משלבי מעגל העבודה. עמיתים ועצמאים פונים כיום לשירות מקצועי, בשביל לנהל את החסכונות ולדאוג לעצמם לשעת הזקנה. 

יועץ פנסיוני דרושים

במכללה שלנו יש לנו מסלול מיוחד המכין אתכם למעבר בהצלחה של כל הבחינות. לצורך קבלת הרישיון יש לעשות שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף להכנה מקצועית למבחנים, אנחנו עוזרים לכם לכל אורך הדרך. מהשלב הראשון של בחירת מסלול  לימודי ביטוח פנסיוני המתאים עבורכם, ועד מציאת עבודה בסיום הלימודים. הבוגרים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. בהתאם לכך הלימודים במכללה הם מקפצה לשוק העבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, ומספקים עבורכם את כל הנדרש בשביל לעבוד כשכירים או עצמאים. 

תוכנית לימודים בייעוץ, שיווק וסוכן ביטוח פנסיוני

המסלול שלנו שכולל קורס ייעוץ פנסיוני מכין אתכם לעבודה כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. המבחנים עבור המסלולים השונים זהים, ובסיום הלימודים תוכלו לבחור את העבודה המתאימה עבורכם. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות, המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח והסוכנים נותנים שירות כולל ומקיף ללקוחות חברות הביטוח והסוכנויות השונות.  

המסלול שלנו כולל שש מאות ושבעים שעות לימוד אקדמיות והוא נמשך כשנתיים. יש לנו גם אפשרויות ללימודים במקביל של רישיון יועץ השקעות ורישיון ביטוח אלמנטרי, בתוספת של שני קורסים בלבד עבור כל מקצוע והתמחות נוספת. בכל מקרה נתון בו אתם מתלבטים בנוגע למסלולי הלימוד והמקצוע המתאים עבורכם, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל היועצים של המכללה.

דילוג לתוכן