יועץ פנסיוני השוואת מחירים

חיסכון לשעת הזקנה הוא אחד הדברים החשובים ביותר. החסכונות והביטחונות הפנסיוניים שלנו, הם אלו שמאפשרים לנו חיים בכבוד לאחר הפרישה. לכן חשוב מאוד לבצע סדר בכל החסכונות עוד לפני רגע הפרישה, ולתעל את הכספים לערוצים הנכונים. 

יועצים פנסיוניים יכולים לחסוך כספים ניכרים עבור הלקוח. קודם כל חסכון בתשלומי מיסים על משיכת הכספים. כמו כן, היועצים בודקים ביחד עם הלקוח מהן התכונות המתאימות ביותר עבור הלקוח ואילו ביטוחים אינם הכרחיים. בצורה הזאת הלקוחות חוסכים אלפי שקלים ומבטיחים לעצמם הכנסה יציבה לאחר הפרישה. תפקיד זה נקרא גם "סוכן ביטוח פנסיוני" ונחשב למקצוע מבוקש בתחום הביטוחים.

השוואת  מחירים בין יועצים פנסיונים היא עניין הכרחי אבל יותר מכל חשוב ביותר לבדוק את ההשכלה של היועצים. תעודת הסמכה מטעם מכללה מוכרת ומפורסמת בתחום עם רזומה מתאים, היא מתכון בטוח לעסקה נכונה. במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות מסלול לימודים מתקדם בתחום. הסטודנטים שלנו משתלבים בתפקידים בכירים בחברות המובילות ובבנקים ועובדים גם כעצמאים. מסלול הלימודים שלנו שנמשך במשך שנה וחצי עד שנתיים, מכין את הסטודנטים בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים.

מסלול לימודים בייעוץ פנסיוני

מסלול הלימודים בייעוץ פנסיוני, כולל מעבר בהצלחה של כל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר על הסטודנטים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן עליהם לעבור סטאז' של חצי שנה. אצלנו תלמדו את כל הנדרש בשביל לעבור בהצלחה את המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אחוזי ההצלחה שלנו הם מהגבוהים ביותר בין כל המכללות בארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? רוצים לקבל את תוכנית הלימודים המלאה שלנו? צרו עמנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

דילוג לתוכן