יועץ פנסיוני לימודים

יועץ פנסיוני הוא איש מקצוע המסייע ללקוחות פרטיים ועסקיים לתכנן את החיסכון הפנסיוני שלהם. יועץ פנסיוני עוזר ללקוחות להבין את הצרכים הפיננסיים שלהם בגיל הפרישה, ומציע להם תוכניות חיסכון פנסיוניות מותאמות אישית. יועץ פנסיוני צריך להבין את המושגים הפיננסיים הבסיסיים, כגון ריבית, תשואה וסיכון ומושגים רבים נוספים. כמו כן, עליו להכיר את המגוון הרחב של מוצרים פנסיוניים הזמינים בשוק, כגון קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים, ועוד. יועצים פנסיוניים נדרשים גם להיות מעודכנים בחקיקה הפנסיונית העדכנית, כדי להבטיח שהלקוחות שלהם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר.

יועץ פנסיוני לימודים
לימודי ייעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר הינה המכללה הטובה ביותר בארץ בכל הקשור להשכלה הפיננסית. התלמידים זוכים למסלול הלימודים היסודי ביותר הנדרש עבור המבחנים בייעוץ הפנסיוני, מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. מעבר לכך, המכללה מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. בתום הלימודים האונליין וההכשרה הפרקטית, המכללה מסייעת לבוגריה למצוא את עבודתם הראשונה בתחום.

פורטל המשרות שלנו עומד כולו לרשות הבוגרים של המכללה. בפורטל זה ניתן למצוא עשרות משרות חדשות המתעדכנות באופן יומיומי, כולל משרות מטובי הסוכנויות והחברות בארץ.

היכן עובד יועץ פנסיוני?

יועץ פנסיוני עובד בעיקר במוסדות פיננסיים או במסגרת הבנקים. היועץ מספק מידע אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע למסלולי החסכון הפנסיוני. יועץ פנסיוני יכול גם לעבוד בתור עצמאי לאחר שרכש ניסיון מספק בתחום. בתחום הפנסיוני ניתן גם לעבוד כמשווק או כסוכן ביטוח. הלימוד התיאורטי הנדרש עבור סוכן ביטוח פנסיוני ומשווק, זהה למעשה בשלושת המסלולים. השוני מתבטא באופי של ההכשרה המעשית הנדרשת בכל אחד מהתחומים הללו.

מעוניינים לדעת פרטים נוספים על מסלולי הלימודים של המכללה בייעוץ פנסיוני? מעוניינים להצטרף לאלפי הסטודנטים שכבר לומדים במכללה? פנו עוד היום אל היועצים של המכללה שישמחו לסייע לכם.

דילוג לתוכן