יועץ פנסיוני לימוד

במסגרת החוקים והרגולציות בתחום הפנסיה, נקבע כי העובדים זכאים לבחור בעצמם את קרן הפנסיה המתאימה עבורם. כל עובד יכול לבחור את הקופה אליה הוא מעוניין להפקיד את הכספים עבור גיל הפרישה. בנוסף לכך, העובדים יכולים לבחור את היועץ הפנסיוני המועדף עליהם. כיום הייעוץ הפנסיוני הפך למקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה. בהתאם לכך, רבים פונים ללימודים מקצועיים המכינים אותם בהצלחה, למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

יועץ פנסיוני לימוד

היועצים הפנסיוניים עוזרים ללקוחות לנהל את החסכונות הפנסיוניים, ולמצוא את אפיקי ההשקעה המתאימים עבורם. הם מעריכים עבור הלקוחות את גודל הקצבה החודשית, ועוזרים להם לנהל בצורה נכונה את כלכלת המשפחה. היועצים צריכים לעבור הכשרה מקיפה לפני תחילת העבודה בתחום. במסגרת הלימודים הם נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. 

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול קורס ייעוץ פנסיוני, מיוחד המכשיר אתכם לעבודה כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. במהלך הלימודים נכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים, נעזור לכם למצוא את הסטאז' המתאים עבורכם ובסיום הלימודים למצוא עבודה. מחלקת ההשמה שלנו עומדת לרשותכם גם במהלך הלימודים וגם בסיומם. 

ביטוח פנסיוני, תנאי קבלה והכשרה לעבודה עם לקוחות

עבור הלימודים בביטוח פנסיוני אין תנאי קבלה מיוחדים. כל מי שמעוניין לעבוד בתחום מוזמן להירשם למכללה. אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר של מבחן גמר פנסיוני, עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך הרוב המוחלט של הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. אנחנו מכשירים אתכם לעבודה עם לקוחות ומקנים לכם את כל הכלים המעשיים הנדרשים לכך. כמו כן אנחנו עוזרים לכם למצוא את אפיקי התעסוקה המתאימים ביותר עבורכם. שירותי הייעוץ של המכללה עומדים לרשות הסטודנטים שלנו בכל עת.

דילוג לתוכן