יועץ פנסיוני למורים

יועץ פנסיוני למורים עוזר להם לנהל את כל חסכונות הפנסיה, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. כמו כן היועצים עוזרים ללקוחות לנהל את כל הביטוחים שברשותם. היועצים עוזרים למורים לטפל בכספי הפיצויים בצורה הטובה ביותר שניתן. רבים מהמורים פונים כיום לייעוץ מקצועי. הייעוץ הניתן במסגרת משרד החינוך לא מספיק עבורם, והם רוצים לקבל תמונה שלמה של כל החסכונות שנצברו במהלך השנים. 

היועצים בודקים ביחד עם הלקוח מתי כדאי להם לפרוש. הם מבצעים בדיקה מקיפה של כל תלושי השכר ומספקים עבורם מידע בנוגע לתוכנית הפנסיה שלהם. עבור יועץ פנסיוני שכר של לקוח הוא נתון חשוב על מנת לבדוק את האפשרויות הפנסיוניות שניתן להשיג עבורו. היועצים חייבים לשלוט בכל הנושא של רפורמות בתחום הפנסיה ובעיקר במעבר מפנסיה תקציבית לפנסיה צוברת. באמצעות ייעוץ מקצועי, המורים יכולים לחסוך אלפי שקלים על תשלומים מיותרים ולצאת לגמלאות בצורה מתאימה. בהתאם לכך הם יכולים לשמור על אותה רמת חיים.

ייעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר

ייעוץ פנסיוני נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ. במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות מסלול מיוחד בתחום. המורים שלנו הם אנשי הוראה של המכללה. בנוסף לאנשי מקצוע שעובדים בפועל כיועצים. אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מעולים, שעובדים כבר שנים רבות בתחום ובתחומים משיקים. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה עם לקוחות. כל זאת באמצעות סימולציות והתנסות מעשית בעבודה תוך כדי הלימודים. 

 אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר ולאחר מכן תחילת עבודה בתור סוכן ביטוח פנסיוני לכל דבר ועניין. כמו כן אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים. בסיום הלימודים תוכלו ליהנות מפורטל המשרות העשיר שלנו שעומד כולו לרשותכם. הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? רוצים להירשם ללימודים כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן