יועץ פנסיוני מבחנים

יועצים פנסיוניים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, הם נדרשים לעבור שני מבחנים מקצועיים, מקצועית א' וגמר פנסיוני.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, מסלול לימודים מלא עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה שלנו בתחום, אנחנו מעבירים קורסי הכנה עבור כל אחד מהמבחנים הנדרשים, ומקנים לסטודנטים שלנו סט כלים מעשי לעבודה עם לקוחות. המכללה עוזרת לסטודנטים למצוא את הסטאז' המתאים עבורם ובסופם של לימודי ביטוח פנסיוני בצפון וההכשרה המעשית למצוא עבודה בתחום.

יועץ פנסיוני מבחנים

איפה עובדים יועצים פנסיוניים?

יועצים פנסיוניים עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוח בנוגע לחסכונות הפנסיוניים שברשותו. במסגרת העבודה בתחום ניתן גם בהמשך הדרך המקצועית לעבוד כעצמאים. יועצים פנסיוניים עצמאים בלתי תלויים נחשבים כיום למצרך מבוקש בשוק העבודה. בניית עסק עצמי מאפשרת לכם לבנות קהל לקוחות לאורך השנים, ולהגדיל בצורה משמעותית מאוד את ההכנסה החודשית. במהלך העבודה ניתן כמובן לעשות הכשרות נוספות, ואף להוציא תעודה משולבת בייעוץ פנסיוני וביטוח כללי.

אז איך נרשמים ללימודים ומהם תנאי הקבלה?

ההרשמה ללימודי ביטוח פנסיוני מתבצעת באופן מקוון או בפגישת ייעוץ במכללה. אתם יכולים לעשות זאת באופן מקוון באתר האינטרנט שלנו או לקבוע פגישת ייעוץ עם יועצי הלימודים שלנו. במהלך הפגישה נעבור אתכם על תוכנית הלימודים המלאה, ונסביר לכם על כל אפשרויות התעסוקה בתחום הפנסיוני. מעבר להכשרה כיועצים תוכלו ללמוד במסלול עבור משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים, הנדרשים לאותה הכשרה תיאורטית.

לצורך קבלה ללימודים במכללה, אין צורך בדרישות מוקדמות, המסלול פתוח לכל מי שרוצה ללמוד את התחום ללא פסיכומטרי. זמן הלימודים הוא כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

דילוג לתוכן