יועץ פנסיוני מומלץ / יועצים פנסיונים מומלצים

אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע לניהול של כספי הפנסיה והפיצויים, הוא לדעת אילו ביטוחים הכרחיים עבור הלקוח ואילו ביטוחים אינם נחוצים עבורו. בחשבון הסופי מדובר באלפי שקלים של חיסכון,

ובתנאים טובים יותר עבור רגע הפרישה ממעגל העבודה. בהתאם לכך, לקוחות רבים מתייעצים עם יועצים פנסיוניים מוסמכים לפני קבלת כל החלטה בנידון. היועצים מספקים ללקוחות מידע מקיף בנוגע לכל החסכונות שברשותם ועוזרים להם לעשות סדר בבלאגן.

מה זה יועץ פנסיוני?

יועץ פנסיוני הוא איש המקצוע היחיד שמוסמך לתת ייעוץ אישי בנושא פנסיה. היועצים עוברים הסמכה מקיפה הכוללת מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. יועצים פנסיוניים נדרשים לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

היועצים בונים ביחד עם הלקוח תוכנית מסודרת בה מפורטים כל צעדי החיסכון הנדרשים לצורך הגדלת החסכונות הפנסיוניים וצמצום הביטוחים המיותרים. יועץ פנסיוני הוא איש מקצוע אובייקטיבי שעובד בדרך כלל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. יועץ פנסיוני אינו יכול לשמש כסוכן ביטוח פנסיוני. לכן, חשוב מאוד במהלך ההכשרה המקצועית, לבחור את התחום המתאים ביותר עבורכם. ההכשרה התיאורטית בייעוץ ובביטוח פנסיוני היא אותה הכשרה, השוני הוא באופי הסטאז' המתאים.

יועץ פנסיוני מומלץ / יועצים פנסיונים מומלצים
לימודי ייעוץ פנסיוני

לימודי יועץ פנסיוני מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים וללא צורך בפסיכומטרי. הלימודים מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים ומקנים לכם את כל הכלים הדרושים למעבר של המבחנים בהצלחה יתרה.

מעוניינים להצטרף אל מסלול הלימודים במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן