יועץ פנסיוני מומלץ תל אביב

מחפשים יועץ פנסיוני מומלץ בתל אביב? קודם עליכם לדעת שלא כל אחד יכול לתת שירותי ייעוץ בתחום הפנסיה. יועץ פנסיוני מורשה הוא איש המקצוע היחיד בישראל שרשאי לתת שירות בתחום.

היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, והם עברו הכשרה מקיפה לעבודה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. היועצים נדרשים לעבור שישה מבחנים, ארבע מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, בשביל לקבל רישיון הסמכה לעבודה בתחום צריך לעבור סטאז' של חצי שנה.

לימודי ייעוץ פנסיוני

ניתן ללמוד עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר באופן עצמאי. אבל, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא במסגרת של קורסי הכנה לכל אחד מהמבחנים. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסים מקצועיים לנשים הנדרשים עבור ייעוץ, שיווק וסוכן ביטוח פנסיוני. ההכשרה התיאורטית בשלושת המקצועות זהה לחלוטין השוני הוא באופי הסטאז' המתאים. הלימודים במכללה מתקיימים באופן פרונטלי או דיגיטלי, ניתן ללמוד את כל המסלול אצלנו בצורה מקוונת! לאחר סיום ההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם במציאת עבודה. בהתאם לכך, פורטל המשרות העשיר שלנו מספק עבורכם מדי יום הצעות עבודה מעולות מכל חברות הביטוח והסוכנויות הגדולות בארץ.

יועץ פנסיוני מומלץ תל אביב
לימודים והכשרה בתחום הביטוח האלמנטרי

מעבר למסלול לימודים ביטוח פנסיוני אנחנו מלמדים גם את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הביטוח האלמנטרי. ההכשרה בביטוח אלמנטרי דורשת מעבר של אותם ארבעה מבחנים במקצועות היסוד בנוסף לשני מבחנים מקצועיים ספציפיים. כמו כן, תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה.

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני או אלמנטרי? רוצים לשלב את שני התחומים ולהוציא תעודת סוכן ביטוח כפול? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן