יועץ פנסיוני משרד החינוך

יועצים פנסיונים עוזרים ללקוחות לנהל את חסכונות הפנסיה שלהם. בנוסף לכך הם מייעצים להם בכל הנוגע לכספי הפיצויים ולתוכניות החסכון. היועצים עובדים ביחד עם הלקוח, בשביל לנצל בצורה הטובה ביותר את הכספים שהופרשו לקרנות השונות. גם עובדים של משרד החינוך צריכים לקבל ייעוץ מקצועי לפני היציאה לגמלאות. לא ניתן לסמוך אך ורק על הייעוץ של המשרד. לכן כדאי מאוד לפנות ליועצים חיצוניים, לשם קבלת תמונה מלאה ומדויקת של כל החסכונות הפנסיוניים. בצורה הזאת עובדי משרד החינוך יכולים לחסוך אלפי שקלים על תשלומים מיותרים, ולייעל בצורה משמעותית את ניהול הכספים. 

היועצים גם עוזרים לעובדי ההוראה להבין לעומק את כל הזכויות שלהם במסגרת החוק. המסמך המפורט של משרד החינוך מכיל כחמישים עומדים המסבירים במפורט את החוק. אבל כמובן שאדם מן הישוב לא יכול להבין את המסמך ללא עזרה מקצועית. כל הפרטים הללו נלמדים בהרחבה במסלול המקיף של לימודי ביטוח פנסיוני במכללה.

לימודי ייעוץ פנסיוני

ייעוץ פנסיוני עבור עובדי משרד החינוך ובאופן כללי, נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ. התחום הוא אחד מהתחומים המבוקשים ביותר בשוק, ולכן הביקוש ללימודים בתחום נמצא במגמת עלייה. אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו משיקים כבר שנים רבות, קורס מקצועי המכשיר יועצים מובילים לעבודה עם לקוחות. הדגש שלנו בקורס הוא תמיד מעשי, והוא מכין אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה. הלימודים מתקיימים במשך שנתיים והם דורשים מעבר בהצלחה של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. לאחר מעבר של ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו כבר להתחיל בסטאז' שלוקח חצי שנה.

הלימודים במכללה מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית הכל בהתאם לצרכים של הסטודנט. אנחנו עושים את המיטב להתאים את תוכנית הלימודים לסטודנטים שלנו. בהתאם לכך יש לנו גם מערך של שיעורי ערב לטובת אלו שעובדים במשרה מלאה. בסיום התהליך ומעבר תקופת ההכשרה כל תלמיד שעבר את השלבים בהצלחה יקבל רישיון פנסיוני.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו. פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן