יועץ פנסיוני עצמאי

תהליך הפרישה הוא אחד מהתהליכים המורכבים ביותר במהלך החיים. לקראת היציאה לגמלאות ובמהלך העבודה, צריך לתכנן בצורה מדויקת את ניהול החסכונות הפנסיוניים. ההחלטות החשובות נוגעות כמובן לבחירת המסלול הנכון, ולמשיכת הכספים בעת הצורך. בנוסף לכך, צריך לדעת אילו ביטוחים משתלמים עבור הלקוחות ואילו ביטוחים אינם רלוונטיים עבורם. 

יועץ פנסיוני עצמאי

יועצים פנסיוניים ומתכנני פרישה מומחים למיסוי, יכולים לחסוך עבור הלקוחות סכומים נכבדים מדי חודש בחודשו. העבודה כיועצים מתבצעת כשכירים במסגרת הבנק או במסגרת מוסד פיננסי מתאים. אבל אם רוצים להתקדם בתחום ולהרוויח בגדול, ניתן כמובן לעבוד כעצמאים. 

יועצים פנסיונים עצמאים יכולים להרוויח סכומים משמעותיים מדי חודש בחודשו, ולהגדיל בהדרגה את מעגל הלקוחות וההכנסה. בהתאם לכך, אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו עוזרים לסטודנטים למצוא את מקומם המתאים במעגל העבודה. אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך עד למציאת עבודה בתחום, ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה כעצמאים. רוצים לדעת כמה מרוויח סיכן ביטוח עצמאי?

הלימודים אצלנו כוללים הכנה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף לכך אנחנו עוזרים לבוגרים שמעוניינים לפתוח עסק פרטי, לעשות זאת בצורה הנכונה. שירותי הייעוץ שלנו עומדים לרשותכם בכל רגע נתון.

תוכנית הלימודים בייעוץ פנסיוני

תוכנית לימודי ייעוץ פנסיוני מכינה אתכם לבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת הלימודים נכין אתכם לארבעת בחינות היסוד בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, אנחנו מכינים את הסטודנטים שלנו למעבר בהצלחה של המבחנים המקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני, ועוזרים להם בבחירת הסטאז' המתאים עבורם. לצורך קבלת הרישיון, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. הלימודים במכללה מתקיימים במתכונת מקוונת או פרונטלית בהתאם לצרכים של הסטודנט. משך הלימודים נע בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד שלכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל את תוכנית הלימודים המלאה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן