יועצים פנסיוניים מומלצים בצפון

קרנות הפנסיה מאפשרות לעצמאים ושכירים לחסוך כספים לשעת הזקנה. החסכונות הפנסיוניים מאפשרים ללקוחות לקבל קצבה חודשית, שתאפשר להם חיים בכבוד לאחר הפרישה. לכן חשוב ביותר לנהל את הקרנות ואת כל החסכונות בצורה יעילה לאורך כל שנות העבודה. הביטוח הפנסיוני מכסה את המבוטחים גם במקרה של מוות או נכות כתוצאה מתאונת עבודה. במקרים אלו השארים או המבוטח עצמו, לא נשארים ללא מעטפת הגנה כלכלית בעת צרה.  

יועצים פנסיוניים מומלצים בצפון

יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות בכל המקרים הנתונים ומספקים עבורם שירותי ייעוץ אובייקטיבי ללא תלות בעמלות מצד חברות הביטוח. כאשר בוחרים יועץ פנסיוני מומלץ, צריך קודם כל לבדוק שאכן מקבלים שירות אובייקטיבי ובלתי תלוי בסוכנויות ובחברות השונות. התשלום עבור השירות צריך להינתן על ידי הלקוח בלבד. בנוסף לכך, צריך כמובן לבדוק את הרשיונות של סוכן הביטוח ואת ההכשרה שהוא עבר. 

סוכני ביטוח שעובדים כיועצים מורשים, מקבלים את הרישיון על ידי משרד האוצר לאחר מעבר של כל המבחנים הנדרשים וסטאז' של חצי שנה. את תהליך ההכנה למבחנים עושים בדרך כלל במכללות השונות ברחבי הארץ. אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים ייחודי בתחום המכין אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. 

מסלול לימודים בביטוח פנסיוני

מסלול לימודי ייעוץ פנסיוניבביטוח מתאים עבור אנשים שמעוניינים לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוני. היועצים מספקים עבור הלקוחות שירות אובייקטיבי ללא עמלות מחברת הביטוח, המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים, והסוכנים נותנים שירות כולל ומקיף מטעם החברות והסוכנויות השונות בשוק הביטוח בישראל. אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ אצלנו במכללה, שם תקבלו את כל המידע הנדרש בנוגע למסלול הלימודים ואפשרויות הפרנסה. אל תהססו לפנות אלינו עוד היום ולקבוע פגישה! אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

דילוג לתוכן