יועצים פנסיוניים מורשים

יועצים פנסיונים נותנים שירות מקיף ללקוחות בנוגע לחסכונות הפנסיה, ועוזרים להם לנהל בצורה נכונה את הכספים. אחד הדברים הכי משמעותיים בנוגע לחסכונות וכספי הפיצויים, הוא תשלומי המיסים על משיכת הכספים. היועצים יושבים ביחד עם הלקוח, ומתכננים קדימה לעשרים השנים הבאות לפחות. הם בודקים לעומק האם כדאי למשוך את כספי הפיצויים או אולי אולי עדיף להשתמש בהם בצורה של קצבה חודשית. היועצים עוזרים ללקוחות בכל שלב משלבי מעגל העבודה. כיום עם המעבר בין עבודות ועם התרחבות המסלולים הפנסיוניים, כל עובד חייב להבטיח לעצמו שבשעת הזקנה, החסכונות שלו אכן ישרתו אותו למשך שנים רבות. 

יועצים פנסיוניים מורשים

הדבר המרכזי ביותר עבור לקוחות הוא לקבל ייעוץ מקצועי על ידי יועצים פנסיונים מורשים, אנשי מקצוע שעברו הסמכה. היועצים מקבלים את הרישיון על ידי הרשות לשוק ההון ביטוח וחיסכון במשרד האוצר. זאת כמובן לאחר מעבר של כל המבחנים הנדרשים כולל סטאז' של חצי שנה. סוכנום ויועצים פנסיונים חייבים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. 

הדרישה ליועצים מוסמכים הולכת וגדלה מדי שנה. בהתאם לכך המכללות השונות ברחבי הארץ מציעות תוכנית מתקדמת להכנה למבחנים. אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכינים סטודנטים למעבר בהצלחה של כל הבחינות ועוזרים להם למצוא סטאז' מתאים ולהשתלב בעבודה. 

ייעוץ פנסיוני, הקניית ידע וכלים מקצועיים לעבודה

התוכנית שלנו בקורס ייעוץ פנסיוני מקנה לכם ידע תיאורטי וכלים מקצועיים לעבודה. היתרון הגדול ביותר של לימודים במכללה, הוא השילוב המדויק בין תיאוריה למעשה. אצלנו תלמדו אך ורק את הנושאים שיעזרו לכם לעבור את הבחינות ולהשתלב מיידית בעבודה. אנחנו מקנים לכם כלים מקצועיים לפתרון של בעיות ספציפיות שאיתן תצטרכו להתמודד במהלך הקריירה שלכם. 

בכל שלב משלבי הלימודים שירותי הייעוץ שלנו פתוחים לפניכם. אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את הכיוון התעסוקתי המתאים עבורם כעצמאים או שכירים. בנוסף לכך פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם מייד עם סיום הלימודים. 

דילוג לתוכן